Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 14 oct 2011 - Anul XVI, nr. 243 (4841)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Bărbaţii intră pe reţele sociale pentru a-şi face noi relaţii, femeile, pentru a le consolida

Bărbaţii intră pe reţelele de socializare pentru a-şi face noi relaţii, în timp femeile vor să îşi consolideze relaţiile pe care le au deja, potrivit studiului "ManConquer, Women Preserve", prezentat, joi, de Nora Marcovici, CEO al BBDO Group, şi Lăcrămioara Loghin, Managing Director la Exact.

Potrivit studiului, bărbaţii din România folosesc mult mai multe dispozitive tehnologice în fiecare zi şi accesează mai multe reţele de socializare pe zi, comparativ cu femeile.

 

Bărbaţii comentează pe forumuri mai mult decât femeile

De asemenea, mai mult de jumătate din respondenţii de sex masculin au telefoane mobile, pe care le folosesc pentru a se conecta la internet şi pentru a accesa diferite aplicaţii. Totodată, potrivit studiului, 60% din respondenţii de sex masculin caută informaţii utilitare pe internet. Bărbaţii nu numai că sunt în căutare de ştiri, dar le şi comentează pe forumuri, mai mult decât femeile.

În ceea ce priveşte accesarea reţelelor de socializare, studiul arată că peste o cincime din bărbaţi interacţionează social pe mai mult de o astfel de platformă. De asemenea, nouă din 10 bărbaţi folosesc motoare de căutare online şi mai mult de un sfert dintre respondenţi joacă jocuri online.

Platforma de partajare video YouTube este accesată de peste 50% din bărbaţii participanţii la studiu, în fiecare zi.

Pe de altă parte, potrivit studiului, femeile accesează mai puţine reţele de socializare comparativ cu bărbaţii. Dacă bărbaţii folosesc diversificarea reţelelor de socializare pentru a stabili noi relaţii, femeile fac acest lucru pentru a-şi consolida relaţiile pe care le au deja.

Circa 64% dintre femeile care au participat la studiu intră zilnic pe Facebook şi peste 60% accesează zilnic un cont de e-mail personal.

 

Femeile contribuie mai mult la conţinut

Studiul mai indică faptul că un procent mai mic de femei deţin un telefon de ultimă generaţie, dar îl folosesc mai mult decât bărbaţii ca să intre pe Facebook. Nouă din 10 femei intră pe Facebook pentru a relaţiona cu actualii prieteni, în timp ce opt din 10 o fac pentru a-şi căuta vechi prieteni.

Studiul mai arată că bărbaţii se duc pe reţelele de socializare pentru noile oportunităţi pe care le-ar putea identifica şi pentru a-şi pune în evidenţă talentele. Totodată, bărbaţii îşi fac mai mulţi prieteni noi pe reţelele de socializare, comparativ cu femeile, şi, de asemenea, încearcă mai mult decât femeile să se autopromoveze.

Potrivit aceluiaşi studiu, pe reţelele de socializare, femeile contribuie mai mult la conţinut, deoarece postează mai mult, dar bărbaţii contribuie la diversificarea conţinutului prin adăugarea de fotografii şi videoclipuri.

Pe de altă parte, studiul a mai indicat faptul că 55% din toţi respondenţii sunt fanii unei pagini de brand, pe reţelele de socializare. Studiul a identificat faptul că aceştia sunt interesaţi de noile informaţii publicate de brand, dar doresc în acelaşi timp să vadă ce inovaţii aduc brandurile.

Studiul a fost prezentat joi, la evenimentul Graffiti BBDO - The next 20 years, organizat cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la înfiinţarea agenţiei.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Bărbaţii intră pe reţele sociale pentru a-şi face noi relaţii, femeile, pentru a le consolida.
 Vizualizări articol: 466 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bărbaţii intră pe reţele sociale pentru a-şi face noi relaţii, femeile, pentru a le consolida0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei