Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 18 dec 2009 - Anul XIV, nr. 297 (4283)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6687 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Tot mai mulţi utilizatori maturi accesează internetul în România

Tot mai mulţi utilizatori maturi accesează internetul în România, cea mai activă categorie rămânând cea a persoanelor cu vârsta între 20 şi 24 de ani, potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro, informează un comunicat.
Potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro, derulată, timp de o lună, pe aproape 2.000 de site-uri din România, pe un eşantion reprezentativ de peste 125.000 de respondenţi, profilul utilizatorului român de internet arată o maturizare a celor care folosesc acest mediu. Astfel, cea mai activă categorie de vârstă rămâne cea a utilizatorilor între 20 şi 24 de ani (21, 96%), însă câştigă teren şi categoriile mai vârstnice: 30 - 34 ani (11,71%), 34 - 39 ani (10,24%), 40 - 49 ani (12,51%), 50 - 59 ani (6,03%) şi 60 de ani sau mai mult (1,50%).
Pe sexe, bărbaţii domină internetul autohton, ei reprezentând 53,24% dintre utilizator, în timp ce femeile reprezintă 46,76%. Studiul arată şi că 43,62% dintre internauţii români au absolvit o formă de învăţământ superior şi/sau postuniversitar, iar 32% au studii medii.
Pentru români, subiectele de cel mai mare interes pe internet sunt ştirile, e-mailul şi social media, respectiv bloguri şi forumuri. Conform trafic.ro, bărbaţii accesează şi site-uri de comerţ electronic şi tranzacţii financiare (19,63%), site-uri auto (41,11%), urmăresc clipuri/ filmuleţe (31,76%) şi joacă jocuri online (21,14%).
Rolurile în achiziţia bunurilor sunt şi ele împărţite pe sexe. Pentru produse de larg consum (alimente, băuturi, produse pentru îngrijirea casei, produse de igienă etc.), femeile hotărăsc singure în proporţie de 59,34% faţă de doar 43,5% dintre bărbaţi. Aceştia decid însă privind achiziţia de produse electronice sau electrocasnice în proporţie de 50,84%, aproape dublu faţă de procentul femeilor în aceeaşi situaţie (26,39%). Pentru obiecte de mobilier sau decor, deciziile se iau preponderent în cuplu pentru 63,14% dintre femei şi 64,57% dintre bărbaţi.
Studiile demografice trafic.ro s-au desfăşurat online pe plan naţional în perioada 17 noiembrie-7 decembrie 2009, pe un eşantion reprezentativ de 127.699 de respondenţi, cu o marjă de eroare de 3%.
Ttrafic.ro este serviciul de monitorizare şi analiza în timp real a audienţei web din România ce permite compararea performanţei a peste 45.000 de site-uri din ".ro".
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Tot mai mulţi utilizatori maturi accesează internetul în România .
 Vizualizări articol: 478 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tot mai mulţi utilizatori maturi accesează internetul în România0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei