Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 12 apr 2008 - Anul XIII, nr. 87 (3768)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

H&M este cel mai valoros brand de retail

H&M, al doilea mare lanţ de magazine de îmbrăcăminte din Europa, a fost desemnat cel mai valoros brand de pe continent, devansând companii precum Carrefour şi Ikea, potrivit primului clasament realizat de firma de consultanţă Interbrand în rândul retailerilor europeni.

Brandul companiei suedeze H&M valorează 10,37 miliarde de euro, devansând cu mult ocupantul poziţiei a doua, grupul francez Carrefour, a cărui marcă a fost evaluată la 6,6 miliarde de euro, se arată într-un articol publicat de Financial Times.

Totodată, marca retailerului suedez de mobilă Ikea valorează 6,5 miliarde de euro, fiind urmat de companiile britanice Tesco şi Marks&Spencer, cu 5,5 milioane euro, respectiv 5,1 miliarde de euro.

Potrivit Interbrand, companiile care au operaţiuni solide de vânzări sub marcă proprie au un brand mai valoros. Astfel, trei dintre primele cinci companii din top - H&M, Ikea, precum şi Marks&Spencer - comercializează produse sub marcă proprie.

Un brand puternic ajută companiile să îşi extindă cu succes operaţiunile la nivel internaţional, "întrucât acţionează ca un paşaport pentru crearea cererii pe noi pieţe", a declarat Jez Frampton, director general al Interbrand.

Dintre cele 25 de companii incluse în top, 11 sunt prezente şi în România, respectiv Carrefour, Ikea, Marks&Spencer, Zara, Boots, Auchan, Sephora, The Body Shop, Mango, Kaufland şi Rewe, în timp ce retailerii Lidl, C&A şi Aldi şi-au anunţat intenţia de a intra pe piaţa românească.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului H&M este cel mai valoros brand de retail.
 Vizualizări articol: 516 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
H&M este cel mai valoros brand de retail0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Economic national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei