Distribution Magi

miercuri, 9 sep 2009 - Anul XIV, nr. 211 (4197)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9715 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5614 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video
Catalin MIHULEAC

Cătălin MIHULEAC

Cum am cunoscut-o pe secretara lui Cristoiu

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

În toamna lui 1995, m-am mutat cu slujba de la „Evenimentul Zilei” – biroul din Moldova - la „Flacăra” lui George Arion, motiv pentru care am luat trenul şi am venit la Bucureşti, să-mi rezolv formalităţile de transfer. Deplasarea se nutrea din banii mei anorectici, dar mi-am făcut astfel socoteala, încât să apar în capitală dimineaţa, şi să dispar după-amiaza, pentru a nu cheltui prea mult. Parcă mă văd intrând, la primele ore ale zilei, în impozanta clădire din Piaţa Presei!
Actele de lichidare le-am rezolvat rapid, astfel că, pe la ora 10, aproape totul era gata. Îmi mai trebuia o semnătură: a lui Ion Cristoiu. Cu faţa plină de zâmbet, am bătut la uşa sa.
M-a întâmpinat secretara. Spre norocul meu, şeful „Evenimentului Zilei” era în birou, deci treaba îşi anunţa o durată de vreo cinci minute. Cel mult zece, mi-am zis, fiindcă mai mult ca sigur Cristoiu mă va chema să-mi mulţumească pentru munca de ani de zile la ziarul lui.
Din păcate, lucrurile s-au petrecut ca în vorba cu socoteala de acasă. Secretara mi-a ordonat să las hârtia şi să revin a doua zi, fiindcă doar seara intră la Cristoiu mapa cu acte pentru semnat. I-am explicat că vreau să prind trenul peste câteva ore, că nu am unde sta peste noapte şi că e vorba doar de o semnătură:
-Intraţi la domnul Cristoiu şi spuneţi-i asta! E vorba de un fleac!
Clătinând din cap, femeia a intrat şi imediat a ieşit.
-Nu, şefu’ nu poate să vă semneze. Mâine intră mapa la el. Reveniţi mâine!
-Dar i-aţi explicat că n-am unde sta şi nici bani de hotel nu am?
-I-am spus ceva, dar... Îmi pare rău.
Am petrecut noaptea în gară. A doua zi, încercănat şi înfrigurat, mi-am luat hârtia, în fine semnată de marele Cristoiu, şi am plecat, fără să zic bună ziua.
De atunci, sentimentul pe care mi-l inspiră insul ăsta urât şi îngâmfat e de silă pură. Într-o ţară normală, un tip găunos ca el nu s-ar bucura de aşa pompă mediatică. Cel mult poate c-ar fi studiat cu voluptate de psihiatri, deoarece exemplifică modul în care un complex de inferioritate fizică se poate transforma într-un complex de superioritate intelectuală.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cum am cunoscut-o pe secretara lui Cristoiu.