Lamborghini își încântă fanii din întreaga lume cu cea mai interesantă diversitate regăsită la un supercar. Nicăieri nu găsești atât de multe versiuni și mașini cu amprentă individuală ca în familia mărcii din SantAgata Bolognese. Acesta este și motivul pentru care termenul ”noutate” nu are aici intensitatea unei mărci de volum.
Spre exemplu, actualul Aventor – urmașul lui Murcielago, este primul model complet nou lansat în ultimii opt ani.
Lucrurile nu se vor schima prea mult nici în viitor. Pentru vârful de gamă Gallardo, italienii pregătesc noi variante și nicidecum un nou model. Chiar și până la apariția lui Gallardo Facelift va mai trece ceva vreme. Va sosi cel mai devreme în 2013 și cel mai târziu în 2014.
Actuala generație este în producția de serie din anul 2003, iar până astăzi a primit nu mai puțin de 13 ediții diferite. Oferit în versiune coupe și spyder (cabrio), supercarul italian va beneficia de modificări mai profunde odată cu versiunea restilizată.
Cea mai importantă noutate va fi structura MLB, una din cele mai avansate platforme auto din lume, utilizate de mai multe mărci din cadrul grupului Volkswagen.
Până la debutul lui Gallardo Facelift, sunt plănuite noi ediții speciale și versiuni cu motorizări mai puternice. Ultima se numește Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale și va fi produsă în doar 150 exemplare.