Peugeot readuce în segmentul mic un automobil de performanță. 208 GTI este prima declinare în gama lui 208, un model de succes în Europa, care în decembrie a monopolizat topul de vânzări al clasei B din segmentul european. Înzestrat cu un motor de 1,6 litri versiunea sport se adresează în special publicului tânăr.
208 GTI este pus în mișcare de un propulsor ce produce 200 de cai putere.
Unitatea cu patru cilindri este regăsită pe unele modele Peugeot precum RCZ. Deși nu a avansat date concrete, marca franceză afirmă că noua sa creație poate atinge 100 km/h în mai puțin de 7 secunde.
Propulsorul 1.6 THP acționează doar puntea față și este cuplat la o cutie manuală cu 6 viteze.
Consumul mediu de carburant oficial al acestui model este de aproximativ 6,2 l/100 km (echivalentul a 145 de grame de dioxid de carbon la 100 de kilometri),.
Peugeot 208 GTi se vrea o mașină sportivă autentică.
Dispune de patru discuri ventilate cu diametrul de 302 mm pentru puntea față și 249 mm pentru cea spate, iar sistemul de control al stabilității poate fi dezactivat complet. Inginerii au modificat anumite părți ale trenului de rulare pentru o ținută cât mai stabilă și dinamică: amortizoarele și barele stabilizatoare vin cu specificație sportivă, iar suspensiile sunt mai rigide.
Exteriorul se remarcă prin jantele din aliaj ce încalță pneuri cu talon îngust, conturul evazat la aripilor, eleronul spate și oglinzile cu capace cromate. La interior, tabloul de bord este acoperit cu un material special, iar scaunele sport sunt tapițate în piele și material textil.