Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 14 dec 2012 - Anul XVII, nr. 293 (5198)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Mercedes S 250 CDI, limuzina care nu arde la buzunare

Mercedes-Benz și-a dus la bun sfârșit promisiunea de a oferi mașini de lux în care consumul trece pe primul loc. Odată cu noul S 250 CDI era limuzinelor economice începe să prindă contur, adeverind ceea ce puțini credeau că poate fi posibil. Lux și eficiență sunt cele două cuvinte care caracterizează cel mai bine proaspăta versiunea de intrare a celebrului S-Klasse.

S-Klasse în varianta cu 204 cai putere este prima mașină echipată cu o motorizare de patru cilindri în cei 60 de ani de istorie ai modelului de lux.

Sub capotă se află un turbodiesel de 2,2 litri preluat de pe E-Klasse, ce generează 204 cai putere și un cuplu maxim de 500 Nm. În echiparea acestuia intră a patra generație a sistemului de injecție directă tip rampă comună și un sistem cu două turbine pentru joasă și înaltă turbocompresie cu acționare pe plaje de turații diferite.

Mercedes a dezvoltat pentru propulsorul biturbo o nouă pompă de ulei, care lucrează pe două nivele de presiune. La viteze reduse sau în sarcină normală pompa funcționează la o presiune de numai 2 bari. Când viteza de deplasare este ridicată iar motorul este suprasolicitat, pompa de ulei trece la a doua treaptă de funcționare.

Inginerii au modificat și sistemul de management termic al agregatului, care permite o încălzire mai rapidă la nivelul blocului motor, aceasta conducând evident la o scădere a consumului.

Sistemul de optimizare a consumului de combustibil Eco start-stop, își face loc pe lista echipamentelor care participă activ la dozarea corectă a resurselor de energie. Acesta oprește funcționarea motorului în momentele staționării la semafor sau când aglomerația din traficul urban face imposibilă deplasarea pentru mai multe minute în șir.

Îmbunătățiri multiple s-au adus transmisiei automate 7G-Tronic Plus, în special la convertorul de cuplu și circuitul hidraulic, fiind reduse vibrațiile, în paralel cu creșterea răspunsului dinamic.

Grație acestor tehnologii, S 250 CDI este capabil să ofere un consum record de numai 5,7 litri/100 km. Limuzina impresionează și pe partea de emisii, cantitatea de dioxid de carbon pe kilometru fiind de doar 149 grame.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Mercedes S 250 CDI, limuzina care nu arde la buzunare.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 665 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Mercedes S 250 CDI, limuzina care nu arde la buzunare5.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei