Renault a trăit ani la rând o deziluzie în segmentul superior. Nonconformistul Vel Satis nu s-a ridicat niciodată la pretențiile companiei și nici la cele ale clienților vizați, doar 62.200 de modele fiind vândute în opt ani de carieră. Chiar dacă experiența lor în clasa limuzinelor de top este una cât se poate de nefericită, francezii sunt deciși să revină peste câțiva ani cu forțe proaspete și ceva mai multă determinare.
Renault dorește să își reafirme prestigiul și va avea o nouă tentativă de a reveni la vârful lumii auto cu un produs regândit din temelii, mult mai performant și cu un design convențional.
Potrivit surselor din interior, compania auto nu a renunțat nici o clipă la segmentul limuzinelor de top, momentan atenția fiind concentrată asupra unui model potrivit stilului adoptat în prezent.
Noua limuzină va fi dezvoltată cu ajutorul diviziei de lux Nissan, care va oferi expertiza sa într-un domeniu unde s-au făcut remarcați foarte repede.
Japonezii de la Infiniti vor crea alături de inginerii francezi una din cele mai luxoase mașini din istoria Renault. Modelul ar putea utiliza platforma lui Infiniti M, însă elementul forte va fi raportul preț/calitate.
Acesta ar putea fi botezat Safrane, după numele unui apreciat vehicul al mărcii franceze, lansat între 1992 și 2000.
Cel mai probabil, limuzina Renault va prinde viață peste trei ani.