luni, 12 nov 2012 - Anul XVII, nr. 265 (5170)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9297 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6851 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Cea mai emoţionantă reclamă pentru Crăciun: Povestea oamenilor de zăpadă îndrăgostiţi

O reţea de magazine a făcut o tradiţie din realizarea unei reclame speciale pentru sărbătorile de iarnă, iar cea din acest an pare să fie cea mai emoţionantă.

Reclama John Lewis, intitulată "Călătoria", spune povestea a doi oameni de zăpadă îndrăgostiţi, ce stau în curtea unei case după ce au fost realizaţi de doi copii, frate şi soră, scrie dailymail.co.uk.

 După ce copiii intră în casă, cei doi oameni de zăpadă rămân faţă în faţă, privindu-se.

 Oamenii de zăpadă de 1,5 metri au fost realizaţi din poliuretan şi a fost nevoie de patru modele: unul feminin şi trei masculini, deoarece omul de zăpadă a avut diferite poziţii. Nasul omului de zăpadă este un morcov, ochii sunt realizaţi din cărbuni, în timp ce partenera sa are nasul dintr-un păstrârnac, ochii din conuri de pin şi gura din lână roşie.

A doua zi dimineaţă, fetiţa observă de la fereastra camerei sale că în curte se mai află doar omul de zăpadă feminin, care se uită cu tristeţe la locul în care a stat partenerul ei.

Omul de zăpadă apare în mai multe cadre ale reclamei în diverse locuri, părând să se deplaseze. Astfel, acesta este surprins lângă o cutie poştală, în mijlocul unei turme de oi, lângă un râu îngheţat, la baza unui munte de 3.000 de metri pe care reuşeşte să îl escaladeze, pentru a vedea pe partea cealaltă luminile unui oraş. Omul de zăpadă ajunge în oraş şi este surprins pe un pod, pe marginea unei şosele, dar şi în faţa unui magazin, unde afişează un zâmbet larg.

Omul de zăpadă este invizibil pentru adulţi, dar este observat în faţa magazinului de un copil. În următoarele imagini, omul de zăpadă apare din nou acasă, în curtea din care a plecat, privind-o bucuros şi ţinând-o de mână pe partenera sa, care poartă cu mândrie cadoul pentru care acesta plecase: o căciulă, un fular şi o pereche de mănuşi roşii.

Realizatorii reclamei spun că aceasta a costat 6 milioane de lire sterline (7,5 milioane de euro) şi că este specială: "Niciodată nu intenţionăm să facem oamenii să plângă, dar vrem să creem ceva cu adevărat special", a declarat unul dintre producătorii filmului.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cea mai emoţionantă reclamă pentru Crăciun: Povestea oamenilor de zăpadă îndrăgostiţi.
 Vizualizări articol: 1208 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Cea mai emoţionantă reclamă pentru Crăciun: Povestea oamenilor de zăpadă îndrăgostiţi5.051

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei