Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 24 ian 2012 - Anul XVII, nr. 18 (4923)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

BMW îşi apără poziţia de lider în segmentul premium şi în 2011

BMW îşi probează încă o dată succesul pe segmentul premium din România. Împreună cu divizia M a încheiat anul trecut cu creşteri procentuale de peste 2 cifre, în contextul în care piaţa auto a înregistrat o contractare. Cu 2.028 livrări în 2011, BMW s-a dovedit pentru al treilea an consecutiv, alegerea numărul unu în segmentul premium şi în România.
Peste 68% din clienţii mărcii au optat pentru un model SUV, aceasta fiind şi piaţa unde BMW s-a impus cel mai autoritar. 1.376 modele din gama X au fost livrate în 2011, o creştere de peste 30% (2010: 1.053 unităţi), susţinută în special de noile modele BMW X3 şi BMW X1. În acest context, cel mai vândut model ale mărcii rămâne BMW X5, cu 434 unităţi (2010: 395, +10%), în timp ce BMW X1 urcă în premieră pe poziţia a doua cu 373 livrări (2010: 156, +139%) şi BMW X6 cu 336 livrări (2010: 326, +3%).
În primul an în care este integral pe piaţă, noul BMW Seria 5 s-a impus în mod clar în faţa competiţiei cu 285 unităţi (2010: 111 unităţi, +157%). De o apreciere deosebită s-au bucurat şi exclusivistele BMW Seria 6 Coupe şi Cabrio, modele care au debutat în cursul anului 2011 cu un total de 15 livrări (11 Seria 6 Cabrio, lansat în luna aprilie; 4 BMW Seria 6 Coupe, lansat în luna septembrie).
„Clientul nostru se schimbă. Decizia de cumpărare nu mai este una impulsivă,  fundamentată doar pe factori emoţionali şi preţ. Costul total de utilizare devine tot mai important: costul de combustibil, întreținere şi revizii, costuri de finanţare sau valoare de revânzare. Am fost foarte activi promovând soluții în acest sens, cu programe precum Basic Service Inclusive sau pachetele BMW Financial Services. Şi cred că acestea au avut un rol important în obţinerea primei poziţii în piaţă la final de an”, a declarat Marco Schulz, director general BMW Group România.
Evoluţia pozitivă a fost susţinută şi de extinderea reţelei de parteneri. Două centre noi complete au fost deschise în Brăila şi Arad, ambele în luna septembrie, după debutul din vară a centrului de vânzări din Râmnicu-Vâlcea. În acelaşi timp au fost anunţate două investiţii importante în Constanţa şi Bucureşti-Otopeni (Automobile Bavaria), investiţii ce urmează a fi inaugurate în prima parte a acestui an.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului BMW îşi apără poziţia de lider în segmentul premium şi în 2011.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 520 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW îşi apără poziţia de lider în segmentul premium şi în 20110.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei