Porsche se declară până acum mulțumit de beneficiile aduse de propulsia hibridă. După utilizarea cu succes în motorsport, producătorul german este determinat să introducă tot mai multe modele cu propulsie benzină-electric. Din toamnă s-a lansat al doilea hibrid, prezent pe modelul de volum Panamera.
Limuzina hibridă este comercializată la un prețde bază de peste 110.000 de euro.
Trenul de rulare utilizat pe luxoasa mașină în patru uși este similar celui folosit de Cayenne S Hybrid. Grupul propulsor este format din unitatea benzină de 333 CP şi un motor electric de 47 CP. Acesta din urmă este alimentat de un sistem de baterii nichel-metal care poate fi reîncărcat și de la o priză.
Autonomia în modul electric este de aproximativ doi kilometri, viteza maximă la care se poate ajunge utilizând exclusiv propulsorul electric este de 85 km/h.
Performanțele hibridului Porsche indică o accelerație de la 0 la 100 km/h în 6,0 secunde și o viteză maximă de 270 km/h. Performanțele permit noului model să devon cel mai rapid hibrid de lux din segmentul limuzinelor.
Potrivit datelor oferite de Porsche, noul Panamera Hybrid are un consum mediu de 6,8 litri/100 km. Această valoare este garantată doar când mașina este echipată cu pneuri (Michelin) cu rezistenţă redusă la rulare.
Sedanul Porsche beneficiază de frâne regenerative, care stochează energia disipată la frânare pentru ca ulterior aceasta să fie folosită la alimentarea motorului electric.
Sub aspect estetic, Panamera S Hybrid nu prezintă elemente noi față de restul gamei, excepții fiind doar nuanța caroseriei și emblema care amintește de configurația propulsiei.