TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 25 nov 2011 - Anul XVI, nr. 279 (4877)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9263 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0599 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Toyota Auris 1.3 VVT-i consumă decent

Toyota îmbie potenţialii clienţi cu automobile cu un pronunţat caracter ecologic şi autonomie de drum excelentă. În oferta companiei japoneze este inclus și un propulsor pe benzină ce oferă mai multă putere, cuplu motor optimizat şi consum scăzut. Este vorba de unitatea pe benzină de 1,3 litri ce include tehnologia "Toyota Optimal Drive."

Motorul ce generează 101 cai putere şi un cuplu maxim de 132 Nm, foloseşte tehnologia Dual VVT-i ce controlează permanent timpii de deschidere ai supapelor de admisie şi ai supapelor de evacuare.

Sistemul dezvoltat de Toyota furnizează un cuplu motor mai bun la viteze mici şi extinde posibilitatea de a reduce semnificativ gazele poluante. Propulsorul de 1,3 litri imprimă modelului Auris o viteză maximă de 175 km/h şi un demaraj de la 0 la 100 km/h în 13,1 secunde.

Avantajele motorizări se traduc prin emisii de dioxid de carbon cu 17% mai mici şi consum de carburant în ciclu combinat îmbunătăţit, cu 19 % mai mic decât unitatea de 1,4 litri VVT-i.

Producătorul japonez afirmă că Auris poate parcurge, în ciclu mixt, 100 de kilometri folosind mai puţin de 5,8 litri de benzină. În traficul urban, motorul este ajutat de sistemul Stop & Start să minimizeze atât consumul cât şi emisiile.

Când maşina staţionează la semafor sau este blocată din cauza traficului, dispozitivul decuplează motorul, acesta putând fi pornit la dorinţa şoferului când pedala de frână este eliberată. Inginerii niponi susţin că astfel consumul se reduce cu până al 15% comparativ cu un motor de aceeaşi putere şi cilindree, fără sistemul Stop & Start.

Rezultatul din dreptul performanţelor de consum nu este doar meritul tehnologiei Dual VVT-i ci şi a transmisiei utilizate.

Toyota echipează versiunea cu motor de 1,3 litri cu o nouă cutie manuală în şase trepte care include mai puţine componente, ea fiind nu doar mai uşoară, ci şi mai puţin expusă la fricţiunea internă a transmisiei.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Toyota Auris 1.3 VVT-i consumă decent.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 306 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota Auris 1.3 VVT-i consumă decent0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei