Audi îşi reconsideră poziţia faţă de maşinile de clasa mică. Conştienţi de influenţa pe care o exercită acum aceste modele asupra clientelei europene, germanii vor continua să-și lărgească oferta de modele urbane, revenirea numelui A2 fiind tot mai des enunțată. Potrivit șefului departamentului cercetare şi dezvoltare, Michael Dick, echipa care a dezvoltat A1 se va ocupa și de viitorul A2, având în vedere numeroasele elemente tehnice ce vor fi împărțite de cele două modele.
“Are dimensiuni mai mari decât modelul Up!, o caroserie şi linie de design specifică. Va avea trăsăturile unui A2, dar va fi foarte diferit de prima generaţie”, susţine Dick.
Nu există o dată clară pentru prezentarea modelului final, însă Michael Dick susține că Audi trebuie mai întâi să ducă până la capăt planurile sale legate de noul A1 și abia atunci se va putea pune problema relansării lui A2.
Acesta va fi mai spațios decât A1, dar la fel de agil. Configurația caroseriei va sugera alura unui minivan compact și va beneficia de câteva artificii estetice pentru a sugera dinamism.
Micul model nu va fi construit pe aceeaşi structură cu Volkswagen Up!, ci va folosi o platformă comună din cadrul grupului VW. Inginerii au optat pentru o platformă extinsă a noului Polo.
Pentru partea tehnică există câteva surprize, între care şi o variantă cu propulsie electrică. La acesta se adaugă şi modele cu propulsoare diesel şi pe benzină de ultimă generaţie, cuplate la cutii manuale şi automate DSG cu dublu ambreiaj.