Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 3 iun 2010 - Anul XV, nr. 128 (4419)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Bugatti Galibier nu are încă undă verde pentru producția de serie

Click aici pentru VIDEO

Bugatti încearcă să revină după 70 de ani de absență în elita limuzinelor de top.

Relansarea nu este deloc ușoară, iar acest lucru îl știe foarte bine omul numărul 1 al companiei. Pentru a afla reacțiile potențialilor clienți, a fost creat conceptul Galibier 16C, un test asupra capacității de atracție pe care îl poate avea o mașină foarte costisitoare. Dezvăluit unui cerc select de clienți, care și-au arătat disponibilitatea de a-l cumpăra, modelul se pare că a convins destul de repede, dată fiind alura impozantă și dotările princiare.

În ciuda opiniilor pozitive, Bugatti nu are un verdict clar. Încă se analizează cu atenție oportunitatea fabricației luxosului Galibier.

”Ne așteaptă foarte multe provocări”, spune Franz-Josef Paefgen președintele Bugatti. Oficialul spune că noul model nu a primit undă verde, dar crede că Galibier va ajunge în producția de serie. Paefgen spune că cel mai târziu în 2012. ”Îmi doresc să-l avem, însă trebuie să fim siguri că există un potențial real”, a comentat oficialul.

Deși este prea devreme pentru a vorbi despre costul de achiziție, președintele Bugatti a declarat că se așteaptă ca prețul de bază al mașinii să ajungă la 800.000 de euro fără taxe. Clientul însă va plăti un prețfinal de aproape 1.300.000 de euro, prețîn care sunt incluse taxele și toate serviciile ce țin de livrare.

Din punct de vedere tehnic, Galibier va fi un mix între Bugatti Veyron și Bentley Mulsanne. De la supercar va prelua sistemul de frânare și motorul cu 16 cilindri, însă forța acestuia va fi redusă la 800 CP, cu 201 mai puțin decât Veyron. Resursele imense ale propulsorului vor conferi mașinii de serie posibilitatea de a deveni cea mai rapidă limuzină de lux din lume.

Partea de suspensie, amortizoarele și sistemul inteligent de tracțiune integrală va fi împrumutat de la Mulsanne.

Designerii nu vor avea o misiune foarte grea, Galibier urmând să poarte amprenta conceptului 16C dezvăluit la ultimele evenimente auto.

Sedanul va măsura 5,30 metri și va putea atinge o viteză maximă de 350 km/h.

Botezat după numele unei trecători din Alpii Fancezi, modelul Galibier – titulatură regăsită și pe o versiune inedită a celebrului Bugatti Type 57, este dorit în special de nababii petrolului, care, după cum indică unele surse, au depus deja sumele aferente pentru cumpărarea somptuosului vehicul.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Bugatti Galibier nu are încă undă verde pentru producția de serie.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 793 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bugatti Galibier nu are încă undă verde pentru producția de serie0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei