Audi a electrizat atmosfera de la Frankfurt cu un model nou, exotic şi foarte puternic.
La doi ani de la lansarea lui R8, gama sportivului automobil este completată cu decapotabila R8 Spyder. Acum sunt disponibile două modele cu motoare V8 şi V10, iar de anul viitor li se va alătura şi cabrioletul de două locuri ce împrumută mare parte din structura estetică a versiunilor coupe.
Printre elementele care o individualizează sunt pavilionul din material textil, evacuările ovale, jantele şi designul profilului.
Decapotabila este echipată cu cea mai puternică versiune de motorizare din gama R8 de origine Lamborghini. Unitatea V8 de 5,2 litri, un agregat cu aspiraţie naturală, dezvoltă 525 de cai putere la 8.000 de rotaţii pe minut. Propulsorul poate fi cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte, în această configuraţie consumul mediu fiind de 14,9 l/100 km, sau la o cutie automată R-Tronic caz în care consumul mediu este de 13,9 litri/100 km. Performanţele îl încadrează pe R8 Spyder în topul celor mai rapide roadstere din lume, demarajul până la 100 km/h fiind realizat în doar 4,1 secunde iar viteza maximă atinge 313 km/h.
Motorul 5.2 FSI livrează 530 Nm la ambele punţi prin intermediul sistemului Quattro, ce pune în mişcare cele 1,7 tone ale maşinii. Acoperişul este realizat din material textil şi se pliază în spatele tetierelor în doar 19 secunde.
Audi R8 Spyder va fi disponibil începând cu primul trimestru din 2010 la un preţ de 156.400 de euro.
Locuri: 2
Greutate: 1,7 tone
Motor: V12 de 525 CP
Consum mediu: 13,9 litri/100 km
Demaraj 0 -100 km/h: 4,1 secunde
Viteză maximă: 313 km/h
Preţ de bază: 156.400 euro