Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 21 sep 2009 - Anul XIV, nr. 221 (4207)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Trabant, surpriza salonului, revine după 18 ani

Trabant părea condamnat să rămână doar o amintire a trecutului, până când un producător independent a decis să-i dea a doua şansă. După o absenţă îndelungată, brandul german revine în lumea reală cu un concept retro adaptat tendinţelor stilistice şi tehnologice ale momentului. Studiul prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt se numeşte NT, adică New Trabant, şi promite să şteargă cu buretele faima negativă, generată timp de 34 de ani de fiecare exemplar „Trabi”.
Adio fum gros, motor zgomotos şi performanţe înspâimântător de proaste, aceste trei caracteristici fiind înlocuite de un propulsor silenţios cu zero emisii şi cu un dinamism adecvat. Tradiţionalul motor de 2 cilindri a fost înlocuit cu un motor electric ce dezvoltă 64 de cai putere, faţă de 23, cât avea ultimul Trabant produs în 1991. NT poate rula cu o viteză maximă de 130 km/h, iar distanţa pe care o poate parcurge la o singură încărcare a bateriilor este de 160 km.
Una din ţintele majore ale acestui proiect a fost minimizarea consumului de resurse. Astfel, sarcina de ventilare a aerului în habitaclu, cât şi energia folosită în timpul parcărilor este asigurată de mai multe celule fotovoltaice amplasate în plafon.
Cât priveşte designul, prototipul este o reinterpretare reuşită a vechiului Trabant, un clasic cu linii actualizate stilizat de Nils Poschwatta, fost designer la Volkswagen.
Interiorul beneficiază de un instrumentar de bord cu afişaj digital şi unul analog, volan din piele şi o planşă de bord exact ca a vechilor modele 601. Trabant NT nu va intra în producţia de serie, atâta vreme cât nu se va găsi un investitor care să dezvolte şi să suţină acest proiect.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Trabant, surpriza salonului, revine după 18 ani.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1197 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.60/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.6 din 5 voturi
Trabant, surpriza salonului, revine după 18 ani4.655

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei