Subaru îşi schimbă din acest an limbajul de design, iar primul mesager al viitorului curent estetic şi-a făcut deja apariţia. A cincea generaţie Legacy este singura noutate oferită de japonezi la Salonul Auto de la Frankfurt, care spre vine cu mici retuşuri la exterior, adaptate gusturilor de aici.
Versiunea de familie preia în totalitate detaliile sedanului Legacy, modificările cele mai importante putând fi observate la partea din spate, unde uşa portbagajului a fost mărită pentru a oferi şoferului un câmp vizual optim. O vizibilitate mai bună însemnă un rulaj mai sigur la mersul cu spatele, Legacy Touring fiind la acest capitol una din cele mai practice versiuni break de pe piaţă.
Sigur, modelul japonez este unul polivalent, bancheta din spate poate fi rabatată, iar spaţiul destinat bagajelor poate fi configurat la dimensiunea pe care proprietarii şi-o doresc, funcţie de mărimea obiectelor transportate.
Una din problemele vechii generaţii, spaţiul vizual lateral şi frontal, a fost rezolvat acum la noul Legacy Touring prin subţierea montanţilor.
Bogat în dotări standard, modelul japonez oferă o serie de echipamente interesante şi pe lista de opţionale: sistem keyless entry, pilot automat cu asistenţă radar, navigaţie prin GPS, senzori de ploaie. Nu încape discuţie, Subaru livrează maşina de familie cu tradiţionalele elemente care o fac distinctă în industria automobilistică: motoare boxer şi tracţiune integrală simetrică AWD.
În Japonia vor fi disponibile unităţile de 2.5 litri, de 170 cai putere, pe versiunea de bază, un agregat supraalimetat de 2,5 litri de 265 de cai putere şi un motor aspirat natural de 3,6 litri de 256 cai putere pe varianta de top.
Paleta de propulsoare pentru Europa va include una din aceste motorizări, cât şi un boxer diesel, probabil cel regăsit şi pe actualul Legacy, unitatea de 2,0 litri de 150 de cai putere.