Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 11 mai 2009 - Anul XIV, nr. 107 (4093)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Renault Safrane revine după nouă ani de absenţă

Renault scoate noi modele acolo unde nici nu te aştepţi. Încercând să devină o marcă populară şi în afara graniţelor Europei, constructorul auto aşterne în gama actuală vehicule la prima vedere noi, pe segmente de top, care atrag atenţia prin raportul preţ-calitate. Recent, în mai multe ţări din Asia a început comercializarea sedanului Safrane, un model necunoscut pe aceste pieţe, care va îndeplini rolul limuzinei - vârful de gamă, Renault. La vremea sa, a fost cel mai scump şi luxos model al mărcii pe piaţa europeană şi totodată primul automobil Renault dotat cu airbaguri şi unul din puţinele automobile din segmentul superior ce dispunea şi de o versiune cu tracţiune integrală. Scos din producţie în anul 2000, Safrane a fost înlocuit de Vel Satis, iar de atunci nu au existat semnale că ar putea reveni la dealerii Renault.

Spre deosebire de generaţia anterioară, care era disponibilă doar în Europa, noua serie - dacă poate fi numită aşa, este destinată clienţilor cu potenţial financiar din Orientul Mijlociu, regiune unde producătorul francez doreşte să îşi sporească influenţa. Departe de a fi original, Safrane este rezultatul combinării a două modele de succes: Samsung SM5 - de la care preia integral designul exterior şi interior, al doilea sedan de clasă medie ca vânzări în Coreea de Sud, şi Nissan Teana - de la care împrumută toate componentele, inclusiv motorizările, berlina japoneză de talie medie cu cele mai bune vânzări în Asia de Est şi Oceania.

Versiunea de bază va fi animată de un propulsor V6 de 2,3 litri ce produce 170 cai putere. Unitatea funcţionează pe benzină şi este cuplată la o transmisie automată cu 5 trepte. Gama de motorizări mai include un alt motor V6, de 3.5 litri, care generează 260 de cai putere. Sedanul este asamblat la uzina Busan din Coreea de Sud. Întrebat dacă noua generaţie Safrane va ajunge în Europa, un oficial Renault a răspuns ferm: Nu!

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Renault Safrane revine după nouă ani de absenţă.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 860 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Safrane revine după nouă ani de absenţă0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei