Renault a avut numai puţin de şase premiere mondiale la Geneva.
Deşi nu a fost anunţat, debutul noii generaţii Scénic a surprins plăcut, în ciuda faptului că publicul părea mai interesat de Megane Grand Tourer sau Clio Facelift.
Monovolumul, prezentat în ambele sale versiuni, cu cinci locuri - Scénic şi şapte locuri - Grand Scénic, înlocuieşte actuala serie disponibilă pe piaţa europeană din anul 2003.
Din punct de vedere estetic, noul MPV preia linia dinamică şi elemente părţii frontale de la ultima generaţie Megane. Designul secţiunii faţă şi poziţionarea inteligentă a scaunelor permite o vizibilitate mai bună nu numai pentru şofer, ci şi pentru restul pasagerilor.
Gama de motorizări include propulsoarele pe benzină 110, 130 şi 140 de cai putere şi cinci unităţi diesel de 85, 105, 130, 150 şi 160 de cai putere.
În funcţie de motorizare, modelele pot primi transmisii manuale sau automate cu şase trepte. Unităţile diesel dispun de filtre de particule ce nu necesită întreţinere şi emit sub 140 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Noul Scénic îşi dezvăluie şi latura sa practică, scaunele putând fi pliate independent, iar capacitatea de stocare a bagajelor a crescut cu 10% faţă de vechea generaţie, ajungând acum la 522 litri pentru modelul de cinci locuri sau 702 litri în cazul versiunii cu şapte locuri. Scaunele din faţă pot fi ajustate pe înălţime şi au reglaj lombar, în timp al doilea rând de scaune poate fi pliat spre bord.
La versiunea cu trei rânduri de scaune, ultimul poate fi pliat la podea, suprafaţa de încărcare fiind foarte mare. Pe lista echipamentelor figurează dotări interesante precum limitatorul de viteză, faruri bi-xenon adaptive sistemul de control al stabilităţii şi al subvirării, asistenţa la frânare de urgenţă.
Scénic - 4,34 metri lungime, va fi disponibil din luna iunie pe majoritatea pieţelor europene în timp ce Grand Scénic - 4,56 metri lungime, va fi livrat spre sfârşitul lunii aprilie.