Škoda vrea să monopolizeze audienţa la Geneva cu nu mai puţin de trei premiere.
Noua Fabia Scout este programată să debuteze în cadrul acestui eveniment, debut care survine după un an şi jumătate de la prezentarea versiunii concept. Modelul va fi comercializat din luna mai şi păstrează aproape în întregime caracteristicile prototipului omonim prezentat la Frankfurt.
Bazat pe versiunea de familie Fabia Combi, noul model dispune de tracţiune faţă şi patru motorizări.
Două sunt propulsoare benzină de 1,4 litri de 86 de cai putere şi 1,6 litri de 105 cai putere, iar celelalte două sunt turbodiesel 1,4 litri de 80 cai putere şi 1,9 litri de 105 cai putere. Acestea din urmă sunt echipate cu filtru de particule, ce reţine particulele solide din gazele de evacuare ale motorului.
Conform datelor oferite de Škoda, consumul mediu al motorului pe benzină de 86 CP este de 6,5 l/100 km, în timp ce unitatea de 105 cai putere consumă 6,9 la sută. Versiunile diesel pe Fabia Combi Scout au consum de 4,6 l/100 km în cazul motorului 1.4 TDI şi 4,9 l/100 km pentru modelul echipat cu unitatea 1.9 TDI. Cifrele de consum sunt practic identice cu cele ale modelului Fabia Combi.
Portbagajul noii versiuni dispune de 480 de litri, iar volumul total de stocare poate ajunge până la 1.460 de litri, cu bancheta rabatată.
Dimensiunile exterioare sunt aceleaşi ca şi la versiunea de familie, lungime 4,24 m, lăţime, 1,64 m şi înălţime 1,50 m, ca de altfel şi coeficientul de rezistenţă aerodinamică - 0,32.
Fabia Scout dispune de scaune mai tari, cu o mai bună susţinere, gardă la sol ridicată, pneuri cu dimensiuni de 16 sau 17 inch, bosaje din plastic aplicate caroseriei care conferă robusteţe şi un aspect spartan. Acesta este cel de al treilea model Škoda în gama Scout, care include în prezent versiunile Roomster Scout şi Octavia Scout.