Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 6 dec 2008 - Anul XIII, nr. 288 (3969)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5377 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   5 imagini |   ø fişiere video

Alfa Romeo Mi.To, disponibilă în România la începutul lui 2009

Alfa Romeo îşi poate măsura acum forţele şi în segmentul maşinilor de clasă mică. Pentru a fi sigură că nu dă greş, compania italiană a făcut risipă de energie şi talent, pentru a crea un model la înălţimea aşteptărilor. Aşteptată de o lume întreagă, maşina de oraş Alfa Romeo îşi face în sfârşit apariţia. Este botezat Mi.To, un acronim care ascunde identitatea a două oraşe importante din industria auto italiană, Milano, locul unde s-a născut Alfa Romeo, şi Torino, locaţia unde vor fi asamblate viitoarele modele.

Juniorul utilizează motorizări elastice cu rezerve de putere mai mult decât satisfăcătoare. Gama este formată din trei propulsoare, din care două sunt pe benzină: 1.4 litri - 78 CP, cuplu maxim de 125 Nm şi viteză de vârf de 165 km/h, respectiv turbo 1.4 litri 16 valve - 155 CP, cuplu 206 Nm şi o viteză maximă de 215 km/h. Clienţii pot opta şi pentru o versiune de motorizare economică, unitate diesel JTDM de 1.6 litri ce produce 120 CP şi un cuplu motor ce poate varia de la 280 Nm la 320 Nm.

Demarajul de la  0-100 km/h se efectuează în 9.9 secunde, iar viteza de top atinge 198 km/h. Ulterior va fi introdusă şi o versiune sportivă GTA, ce va utiliza un motor turbo de 1.8 litri de 230 de cai putere.

Micul automobil de oraş nu stă deloc rău la capitolul tehnologie sau inovaţie. Alfa Romeo lansează un sistem de gestiune a principalilor factori de acţiune asupra ţinutei de drum, agilităţii performanţelor şi manevrabilităţii. Intitulat DNA, inovativul sistem poate controla motorul, direcţia, frânele, suspensiile şi transmisia, oferind şoferului posibilitatea de a selecta una din cele trei funcţii: Dynamic - pentru condus sportiv, Normal - pentru trafic urban şi All-Wheather - pentru a circula în siguranţă când aderenţă este precară. Versiunea de vârf va fi echipată cu faruri Xenon şi sistem de frânare performant cu etriere dotate cu patru pistonaşe. Alfa Romeo introduce şi un nou sistem de suspensii ce asigură un plus de sportivitate, siguranţă şi confort.

În ciuda faptului că dispune de modele de valoare, Alfa Romeo se străduieşte din greu să ocupe un loc de cinste în sectorul premium. Italienii vor să spargă triunghiul Audi-BMW-Mercedes folosindu-se acum de „planul B”. Noul Mi.To se înscrie în segmentul compactelor de clasă B, dimensiunile sale, 4,06 metri lungime, 1,44 metri înălţime şi 1,72 metri lăţime, apropiindu-l de Fiat Grande Punto. Hatchback-ul premium italian va fi comercializat pe piaţa europeană la preţuri cuprinse între 15.350 de euro şi 21.350 de euro.

Pe piaţa românească, noul Mi.To va fi disponibil la începutul lui 2009, preţurile şi data debutului nefiind comunicate.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Alfa Romeo Mi.To, disponibilă în România la începutul lui 2009.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 395 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alfa Romeo Mi.To, disponibilă în România la începutul lui 20090.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei