Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 6 oct 2008 - Anul XIII, nr. 235 (3916)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   9 imagini |   ø fişiere video

Dacia Logan MCV, restilizat după numai doi ani

Dacia poate considera Parisul a doua sa casă. În urmă cu patru ani aici a fost prezentat pentru prima oară noul Logan, cunoscut ca „modelul de 5.000 de euro”, maşina care a schimbat pentru totdeauna destinul mărcii româneşti. Tot la Paris, dar în 2006, a fost lansat oficial şi versiunea de familie denumită MCV sau Multi Convivial Vehicle.

Ţinând cont de faptul că modelul MCV atrage cei mai mulţi clienţi în Europa de Vest, în special în Franţa, locaţia aleasă pentru debutul versiunii restilizate nu este deloc întâmplătoare. Neobişnuită, dar de înţeles este introducerea variantei Facelift după numai doi ani de la lansarea maşinii de familie Logan MCV (octombrie 2006), mai ales că sedanul revizuit estetic se află de câteva luni bune pe piaţă. Dacia a reuşit să comercializeze până în prezent aproape 150.000 de unităţi MCV, ceea demonstrează succesul de care s-a bucurat vehiculul în întreaga lume.

Versiunea facelift se va comporta ca un supliment nutritiv, aceasta urmând să crească numărul de exemplare vândute şi să întărească poziţia  pe piaţă a constructorului român. Operaţiunea de cosmetizare păstrează reţeta aplicată berlinei Logan. Interiorul este adus de pe Sandero, comenzile sunt acum mai la îndemâna şoferului, iar aici sunt incluse planşa de bord, consola, panelul portierelor cu mânere mai ergonomice şi baghetele decorative elegante. Coloana de direcţie este reglabilă pe înălţime, iar vizibilitatea către partea din spate este mai bună, mulţumită formei tetierelor.

Punctele forte ale maşinii, versatilitatea, gradul de confort şi spaţiul de depozitare pentru bagaje, rămân neatinse ca valoare, deşi maşina este cu 2 cm mai lungă, creştere datorată noilor bare de protecţie.

MCV Facelift va fi disponibil ca şi până acum în versiunile cu cinci şi şapte locuri, având un volum de încărcare standard de 700 de litri şi poate ajunge până la un nivel record pentru clasa sa, respectiv până la 2.350 de litri când rândurile doi şi trei de scaune sunt pliate. La acesta se mai adaugă alţi 54 de litri disponibili în spaţiile de depozitare din habitaclu.

La exterior, versiunea restilizată MCV prezintă noi blocuri optice, un calandru de dimensiuni mai mari care înglobează un bandou cromat şi noua emblemă Dacia, spoiler nou şi proiectoare de ceaţă încadrate de ornamente din plastic sau în culoarea caroseriei în timp ce spatele maşinii beneficiază de o nouă bară de protecţie cu catadioptri. Caroseria şi-a îmbogăţit paleta cromatică, patru noi nuanţe fiind disponibile acum: gri bazalt, albastru electric, albastru extrem şi negru.

În privinţa propulsiei Dacia nu aduce nici o noutate. Gama de motorizări este formată din unităţile pe benzină cu opt supape de 1.4 litri şi 1.6 litri al căror consum în ciclu mixt este de 7,6 l/100 km pentru versiunea MCV cu cinci locuri, afirmă producătorul. Motorizarea de top este agregatul cu 16 supape de 1.6 litri şi 105 cai putere, al cărui consum în ciclu mixt este de numai 7,5l/100 km. Unităţile diesel de 1.5 litri se fac remarcate prin cantitatea scăzută de emisii poluante, cu toate că vorbim practic de aceleaşi motoare ca şi în trecut. Astfel, propulsorul de 70 CP afişează un consum de numai 5,3 l/100 km şi emisii de 140 g/km de CO2, în timp ce motorul de 85 CP necesită 5,2 l/100 km iar nivelul gazelor poluante atinge valoarea de 137 g/km.

Logan MCV Facelift va fi comercializat începând din noiembrie 2008, cu o garanţie de 3 ani sau 100.000 km. Preţurile nu au fost încă anunţate.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Dacia Logan MCV, restilizat după numai doi ani.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1431 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dacia Logan MCV, restilizat după numai doi ani0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Ce amatori... trimis de
( 6 oct 2008, 15:37:40
N-ati vazut ca foto 9 e de la cea veche, fara face-lift?Manerele portierelor demonstreaza.
2.   LOGAN MCV FACELIFT trimis de
( 6 oct 2008, 16:23:45
Salutare FIFI. In primul rand iti multumim ca ne urmaresti. In al doilea rand, ai dreptate, dar numai pana la un punct! Anume, poza nr.9 face parte din setul de fotografii oficiale remise de producator la modelul MCV Facelift... Nu este nicio greseala sau confuzie din partea noastra, asta pentru ca versiunile de inferioare de echipare pe Logan MCV, respectiv Ambiance si Preference au acelasi interior ca si pana acum, la fel cu modelul lansat in 2006, preluat de la Logan sedan. Numai la echiparea de top, Laureate se regaseste interiorul adus de pe Sandero! Aspectul acesta nu este scris in comunicatul de presa! Speram sa fi lamurit aspectul.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei