Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 5 iul 2008 - Anul XIII, nr. 156 (3837)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   11 imagini |   ø fişiere video

Ford Focus RS, fiara de 300 de cai putere

Ford păşeşte cu dreptul în raiul maşinilor de performanţă.

Ieri 4 iulie, divizia europeană a rupt tăcerea, oferind primele detalii şi imagini oficiale cu noul vârf de gamă Focus.

Botezat cu iniţialele RS, acronim ce provine de la Racing Sport, proaspăta versiune sportivă este, fără discuţie, cea mai obraznică odraslă crescută şi educată de Ovalul Albastru.

Vestimentat într-o culoare ţipătoare care îţi va fura ochii vrei nu vrei, bolidul ascunde sub cămaşa verde fluorescent un adevărat pachet de muşchi. Cu un motor de 300 de cai putere capabil să ofere 410 Nm roţilor punţii faţă, Focus RS se poate duela fără probleme cu Subaru Impreza 2.5 WRX STI Sport (301 cai putere) sau Mitsubishi Lancer Evolution (295 cai putere). Unitatea Duratec este un propulsor turbo de 2.5 litri cu 5 cilindri ce dispune de 60 de cai putere în plus faţă de Focus ST – portocala mecanică a diviziei Ford Europe.

Cu un demaraj de la 0 la 100 km/h în mai puţin de şase secunde, bolidul dezvoltat de inginerii germani, are toate şansele de a deveni cel mai rapid model din clasa compactă.

Printre dotările care nu pot fi observate cu ochiul liber se mai numără suspensiile pe sistem RevoKnuckle şi discurile de frână ventilate, cu diametrul de 336 de mm pe faţă şi de 300 mm pe spate.

Rămânem la exterior, unde kit-ul adoptat este, atât din punct de vedere tehnic, cât şi estetic, foarte eficient.

Spoilere modificate aerodinamic, eleron, praguri evazate şi jantele de 19 inch ce încalţă pneuri Continental de 235/35 sunt elementele care dau savoare sportivului Focus RS.

Aşa cum anunţase anterior, Ford nu va utiliza un sistem de tracţiune integrală, ci va apela doar la tracţiunea faţă, soluţie aleasă implicând în primul rând costuri mai mici de producţie.

Focus RS este cel de al 22-lea model ce poartă emblema albastră Racing Sport şi va fi comercializat din februarie 2009. Debutul oficial este programat pe data de 22 iulie la Londra.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ford Focus RS, fiara de 300 de cai putere.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1405 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ford Focus RS, fiara de 300 de cai putere0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Si de ce ingineri germani? trimis de
( 5 iul 2008, 17:01:00
Ford Focus se face in Valencia....de ce or fi inginerii nemti? Si nu numai Ford are fabrici in Spania, Opel-Zaragoza, seat -Barcelona, Citroen-Vigo Madrid,Renault-Valladolid etc...lasati-va de a spune tarile unde se fac masinile si spuneti doar tara mama a concernului- Ford- USA, Opel- Usa
2.   FOR(D) RADU trimis de
( 5 iul 2008, 18:24:21
Salutare cititorule. Nu intelegem de ce te agiti asa de tare, ar fi cazul sa iei o pauza. Am explicat intr-un comentariu anterior ca una inseamna strategia de productie, alta reprezinta locatia aleasa. Se pare ca nu ai inteles nimic si faci cateva confuzii, mai bine zis amesteci, lucruri total diferite. In cazul de fata. Ford este o companie americana ce are si divizii printre care si Ford Europe. Sediul central al operatiunilor de dezvoltare pentru Europa se afla la Koln. Aici se nasc toate marile proiecte care astazi pot fi observate pe sosele, deci inclusiv Focus. Noul RS este conceput, testat, dezvoltat in GERMANIA, de ingineri germani. De vreme ce asta scrie si in comunicatul de presa, noi credem ca cei care l-au redactat stiu ce spun. In opinia ta nu are importanta decat locul de provenienta al concernului. Total eronat. Spre exemplu Ford utilizeaza cateva motoare Volvo pe benzina. Si atunci cui atribuim meritul? Incearca sa fii informat corect ca sa nu fii ridicol. Bafta.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei