Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 13 iun 2008 - Anul XIII, nr. 137 (3818)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9753 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6364 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   7 imagini |   ø fişiere video

Peugeot 308 SW, break sau monovolum?

Peugeot este încă departe de adevăratele sale performanţele. Creşterea profitului şi a cotei de piaţă nu îl satisfac pe deplin pe şeful Chrstian Streiff.

Nemulţumirile sunt justificate şi de faptul că deşi dispun de modele bine lucrate şi cu un consum eficient de combustibil, unele automobile au fost dominate fără drept de apel.

A fost şi cazul vechiului 307, care a pălit în faţa principalilor săi adversari.

Peugeot reacţionează din acest an cu noua gamă 308 care, pe lângă versiunea hatch, primeşte un model destinat familiei, versiunea break sau station wagon (SW) ce înlocuieşte 307 SW.

Disponibil la concesionari din primăvara acestui an, noul vehicul îmbină trăsăturile tipice modelelor break cu dimensiunile unui monovolum de talie medie.

Aşa se explică faptul că 308 SW oferă la interior până la 7 locuri, din care 6 pot fi pliate, în acest mod fiind asigurate condiţii de maximă versatilitate. Adăugarea celui de al treilea rând de scaune a fost posibilă ca urmare a redimensionării ampatamentului, extins cu 100 de milimetri mai mult faţă de ampatamentul versiunii compacte 308.

Portbagajul, unul din elementele definitorii ale maşinilor break, dispune de un volum standard de 573 de litri care poate creşte până la 2149 de litri atunci când este rabatată bancheta spate.

Derivat din conceptul Prologue SW, noul break din clasa C a crescut în dimensiuni, iar acest aspect se va reflecta direct asupra gradului de confort al pasagerilor.

Mai lung cu 224 de milimetri, 308 SW măsoară acum 4500 mm lungime, la fel ca Renault Mégane Grand Tour, dar superior lui Ford Focus Sportbreak. În privinţa motorizărilor se va putea opta între unităţile pe benzină de 1.4 litri - 95 CP, 1.6 litri -120 CP şi agregatele supraalimentate ce produc 140 150 şi 170 de cai putere. Peugeot va furniza şi trei propulsoare diesel repartizate astfel: o unitate de 1.4 litri - 90 CP şi două versiuni de 1.6 litri de 110 şi 136 cai putere.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peugeot 308 SW, break sau monovolum?.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 716 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peugeot 308 SW, break sau monovolum?0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei