Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 11 apr 2008 - Anul XIII, nr. 86 (3767)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9751 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5879 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Škoda pariază pe Fabia Combi

Škoda atacă în forţă piaţa maşinilor de familie cu Fabia Combi, unul din puţinele automobile break din clasa B.

În septembrie 2007, cehii au etalat formele plăcute ale proaspătului model, care au suscitat interesul publicului la Salonul Auto de la Frankfurt. Fabia Combi continuă tradiţia începută în 1999, anul lansării primei generaţii care este pe cale să apună, lăsând loc următoarei serii ce îşi face deja încălzirea. Versiunea break este mai voluminoasă şi impunătoare decât modelul hatch, lansat în aprilie anul curent, în Europa, emanând un sentiment de maturitate ce lipsea primei generaţii.

Noua Fabia Combi cunoaşte o creştere sensibilă a dimensiunilor, oferind acum un nivel sporit al confortului la interior. Cei mai câştigaţi sunt pasagerii din spate, care au acum la dispoziţie un spaţiu de mişcare într-adevăr decent, dezvoltarea spaţiului fiind posibilă ca urmare a măririi ampatamentului până la 2.46 metri.

Raportat la vechiul model, noua Fabia Combi măsoară 4.23 m lungime, 1.64 m lăţime şi 1.49 m înălţime, adică este cu 7 milimetri mai lung şi cu 46 milimetri mai înalt. Volumul portbagajului câştigă şi el teren ajungând la 480 litri, cu 54 mai mult decât în trecut. Dacă se rabatează scaunele spate, capacitatea se extinde până la 1460 litri, îndeajuns de mult pentru ca break-ul Fabia să devină noul lider al clasei.

Din punct de vedere estetic, partea frontală este comună modelelor Fabia Hatch şi Roomster, în timp ce spatele maşinii abordează pentru prima dată blocuri optice poziţionate oblic. Paleta de motoare este formată din trei unităţi diesel şi trei pe benzină, cu valori diverse, pretabile pentru a satisface cele mai exigente gusturi în materie de consum şi dinamică.

Gama benzinelor cuprinde versiunile 1.2 litri-de 60 şi 70 CP, 1.4 litri-86 CP şi 1.6 litri-105 CP. Propulsoarele TDI, care respectă normativul Euro4, au următoarele valori:1.4 litri-70 CP, 1.4 litri-80 CP şi 1.9 litri-105 CP. Fiecare motor este cuplat standard la transmisii manuale cu cinci trepte, cu excepţia agregatului de 1.6L benzină,  care poate fi echipat (opţional) cu transmisia automată în şase rapoarte denumită Tiptronic. Preţul de bază în România pentru Fabia Combi porneşte de la 9784 euro fără TVA şi poate ajunge până la 13.435 euro fără TVA pentru versiunea Combi Sport.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Škoda pariază pe Fabia Combi.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 405 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Škoda pariază pe Fabia Combi0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Fabia trimis de
(11 apr 2008, 14:48:31
o sa se faca de rusina ca fabia hatckback cu ce latime are si mai are pretul cit un vw golf 5 care are cu vrea 10 -15 cm mai mare latimea

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei