|
|
|
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(20 aug 2011, 12:52:45
Nici acum reforma esentiala a invatamantului preuniversitar nu incepe cu predarea modernizata, cu invatarea orientata si abia apoi cu evaluarea. Aceasta din urma se aplica defectuos, dlui ministru lipsindu-i experienta. Pe parcursul anului scolar, prin aplicarea ciuntita a schemelor explicative logice ale unitatilor de continut la mai toate disciplinele se pot aplica doar BATERII DE TESTE DE EVALUARE FORMATIVA,la EVALUARILE PROPUSE DE MECTC sunt construite TESTE DE EVALUARE SUMATIVA.Diferentele sunt mari si rezultatele pe masura.Curricula majoritatii disciplinelor scolare este execrabila,veche si depasita, rezultate din reduceri succesive efectuate de persoane impotente intelectual in domeniu.Strategiile formative nu se pot aplica corespunzator din lipsa mijloacelor didactice necesare.Elevii nu depun nici un minim efort pt pregatirea lor corespunzatoare, calitatea majoritatii personalului didactic iesit de pe bancile universiv.dupa 2000 este deplorabila.Instructia si educatia nu merg mana in mana. Noul curriculum se va aplica mult prea tarziu, fara fonduri pt formarea adaptata a personalului didactic.Mergeti,dle ministru impreuna cu intregul echipaj al ministerului cate 4-6 ore /pe sapt intre elevi.Veti intelege mai rentabil ceea ce se intampla acolo jos unde deciziile ministerului nu-si gasesc adecvata lor aplicare. Mai faceti curatenie si reinnoiti si aparatul ministerului si primeniti mintile inspectorilor generali si adj cat si pe cele ale inspectorilor. Din start va spun ca invatamantul nu mai are sanse de redresare.Hai la treaba!!!