E.ON România şi serviciile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la CJPC
Miercuri, 14 Ianuarie 2015 (15:22:03)de Adelina TALPALARIU
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)În anul 2014, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Suceava s-au înregistrat 1.497 de reclamaţii, în topul nemulţumirilor sucevenilor plasându-se cele trei companii de telefonie mobilă, cu 100 de reclamaţii, şi SC E.ON România, cu 139 de plângeri formulate. Cât priveşte SC E.ON România, sucevenii au formulat 19 reclamaţii la contractele de furnizare a gazelor naturale şi 120 de plângeri la serviciile de furnizare a energiei electrice. De menţionat că, în 2013, numărul petiţiilor care au vizat E.ON au fost de 56, mai puţin de jumătate comparativ cu anul trecut. Vasile Latiş, comisar-şef adjunct în cadrul instituţiei, a menţionat că nemulţumirile sucevenilor au în vedere aspecte precum: modul de întocmire a facturilor, debranşări abuzive, contoare defecte, taxe de rebranşare abuzive. „Sunt mulţi suceveni care vin la noi şi spun că nu înţeleg factura. Aici nu putem interveni. Sunt reglementări ale Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei, care au vizat acest tip de factură. Noi doar putem verifica dacă s-a respectat acel tip de reglementare”, a mai spus Vasile Latiş. Cât priveşte operatorii de telefonie mobilă, potrivit lui Vasile Latiş, „aspectele reclamate au vizat refuzul societăţii de a rezilia anumite contracte, telefoane cu multiple defecte în perioada de garanţie, prelungirea în mod abuziv a contractelor”.
Vizualizări articol: 1919 | | Notează articolul: E.ON România şi serviciile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la CJPC0.05
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.