Google
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
 
miercuri, 14 ian 2015 - Anul XX, nr. 9 (5821)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7612 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,256 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

E.ON România şi serviciile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la CJPC

Miercuri, 14 Ianuarie 2015 (15:22:03)de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
În anul 2014, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Suceava s-au înregistrat 1.497 de reclamaţii, în topul nemulţumirilor sucevenilor plasându-se cele trei companii de telefonie mobilă, cu 100 de reclamaţii, şi SC E.ON România, cu 139 de plângeri formulate. Cât priveşte SC E.ON România, sucevenii au formulat 19 reclamaţii la contractele de furnizare a gazelor naturale şi 120 de plângeri la serviciile de furnizare a energiei electrice. De menţionat că, în 2013, numărul petiţiilor care au vizat E.ON au fost de 56, mai puţin de jumătate comparativ cu anul trecut. Vasile Latiş, comisar-şef adjunct în cadrul instituţiei, a menţionat că nemulţumirile sucevenilor au în vedere aspecte precum: modul de întocmire a facturilor, debranşări abuzive, contoare defecte, taxe de rebranşare abuzive. „Sunt mulţi suceveni care vin la noi şi spun că nu înţeleg factura. Aici nu putem interveni. Sunt reglementări ale Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei, care au vizat acest tip de factură. Noi doar putem verifica dacă s-a respectat acel tip de reglementare”, a mai spus Vasile Latiş. Cât priveşte operatorii de telefonie mobilă, potrivit lui Vasile Latiş, „aspectele reclamate au vizat refuzul societăţii de a rezilia anumite contracte, telefoane cu multiple defecte în perioada de garanţie, prelungirea în mod abuziv a contractelor”.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului E.ON România şi serviciile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la CJPC.
 Vizualizări articol: 1330 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E.ON România şi serviciile de telefonie mobilă, în topul reclamaţiilor la CJPC0.05

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei