Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 20 feb 2014 - Anul XIX, nr. 40 (5549)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

A fost desemnată marea câştigătoare a campaniei “Paris, te iubesc!” la Shopping City

Joi, 20 Februarie 2014 (13:35:52)
Shopping City Suceava a desemnat fericiţii câştigători ai premiilor puse în joc, în luna iubirii, pentru îndrăgostiţii de cumpărături.Marele premiu al campaniei „Paris, te iubesc!” a fost câştigat prin tragere la sorţi de Mihaela Hurjui, în vârstă de 21 de ani, din Rădăuţi, care a participat la tombolă cu un bon de cumpărături în valoare de 112,96 lei din Carrefour. Aceasta se va bucura alături de persoana iubită de un sejur de 4 zile all inclusiv, în oraşul iubirii – Paris. Pentru a putea participa la tombolă, clienţii au făcut cumpărături de minimum 100 lei pe un singur bon de casă din orice magazin din incinta Shopping City Suceava, inclusiv hipermarketul Carrefour, au completat talonul de participare şi l-au introdus în urna special amenajată din faţa magazinului Leonardo. Totodată, şi târgul de nunţi Trend Mariaj desfăşurat la Shopping City Suceava în perioada 14 - 16 februarie a făcut fericită o viitoare mireasă. Ioana Diana Huşman, în vârstă de 30 ani, din Suceava, a câştigat la tombolă, prin tragere la sorţi, o rochie de mireasă Agnes Toma pe care o va purta în cea mai importantă zi din viaţa ei.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului A fost desemnată marea câştigătoare a campaniei “Paris, te iubesc!” la Shopping City.
 Vizualizări articol: 1849 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
A fost desemnată marea câştigătoare a campaniei “Paris, te iubesc!” la Shopping City5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei