Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 3 iul 2009 - Anul XIV, nr. 153 (4139)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea casei de modă Louis Vuitton

Madonna va apărea în noua campanie Louis Vuitton pentru sezonul toamnă-iarnă 2009, artista fiind aleasă imaginea casei de modă pentru al doilea an la rând, informează ediţia britanică a Digital Spy.
Noua campanie, care are o abordare diferită faţă de cea de anul trecut care o avea protagonistă tot pe Madonna, este descrisă ca un omagiu adus epocii de aur a Hollywood-ului.
"Deşi cele două campanii arată diferit, ele merg pe un concept unitar, integrând practic ambele părţi ale poveştii", a spus designerul Marc Jacobs.
Pentru şedinţa foto de anul trecut pentru campania Vuitton, Madonna a fost plătită cu suma de 7,5 milioane de euro.
În general, companiile de fashion premium şi cele care comercializează produse de lux au evitat publicitatea la TV, despre care se spune că ar degrada brandul, preferând promovarea în reviste. Cu toate acestea, Louis Vuitton a ales de această dată publicitatea TV, lansând un spot tematic de 90 de secunde care include cadre filmate în Franţa, Spania, India şi Japonia.
Potrivit site-ului oficial Louis Vuitton, campania de publicitate promovează brandul şi nu anumite produse specifice.
Campania targetează audienţe din pieţe în creştere, precum China, unde imaginea brandului Louis Vuitton este mai puţin sedimentată decât pe pieţele occidentale.
"Noile reclame se adresează unei clientele pe care nu o putem câştiga prin folosirea altor medii. În acest fel comunicăm şi faptul că Louis Vuitton este un brand diferit. Este ceva efemer dar care, în acelaşi timp, rămâne", a spus Pietro Beccari, şeful departamentului de marketing al casei Vuitton.
Descrisă de numeroase ori drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numită şi "Queen of Pop (Regina Pop-ului)", Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea casei de modă Louis Vuitton.
 Vizualizări articol: 526 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea casei de modă Louis Vuitton0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei