Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 2 mar 2011 - Anul XVI, nr. 50 (4648)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9751 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5879 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

85% dintre români se uită zilnic sau aproape zilnic la televizor

 

Canalul media utilizat cu cea mai mare frecvenţă de către români este televiziunea, 85% dintre aceştia declarând că se uită la televizor în fiecare zi sau aproape în fiecare zi, potrivit studiului Eurobarometru, care arată că un procent similar se înregistrează şi în ansamblul Uniunii Europene.

Celelalte mijloace de comunicare sunt însă mai puţin utilizate decât în Uniunea Europeană, potrivit studiului. Astfel, 32% dintre români spun că ascultă zilnic radioul, 16% citesc presa scrisă, iar 30% utilizează internetul, mai puţin cu 24, 16 şi respectiv 15 procente decât media europeană.

În ceea ce priveşte internetul, dacă se iau în considerare doar marile oraşe, utilizarea zilnică se ridică la 54%, adică acelaşi grad de utilizare ca în ansamblul UE.

Studiul mai arată că doar 25% dintre români se consideră bine informaţi în ceea ce priveşte temele europene. Prima sursă de ştiri despre problemele politice europene este televizorul (81%), urmat de internet, cu 8%. Televizorul este considerat şi pe ansamblul Uniunii Europene ca primă sursă de informare (61%), urmat de presa scrisă (14%). Presa scrisă este aleasă, în România, ca primă sursă de doar 2% din populaţie, se mai arată în studiul Eurobarometru.

Atunci când caută informaţii despre politicile şi instituţiile UE, românii folosesc ca surse televizorul (55%), internetul (23%), radioul (21%), discuţiile cu rude sau prieteni (20%) şi abia apoi ziarele (13%). Rolul de informare scăzut acordat presei scrise este întâlnit în doar câteva alte ţări europene, cum ar fi Letonia (15%), Lituania (17%) şi Polonia (16%), în timp ce media relevantă înregistrată la nivelul Uniunii Europene este de 32%.

Aproximativ o treime dintre români consideră că televiziunea, ca principală sursă de informare, vorbeşte atât cât trebuie despre afacerile europene, iar aproximativ jumătate dintre români consideră că Uniunea este prezentată în mod obiectiv.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului 85% dintre români se uită zilnic sau aproape zilnic la televizor.
 Vizualizări articol: 464 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
85% dintre români se uită zilnic sau aproape zilnic la televizor0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei