Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 3 feb 2010 - Anul XV, nr. 27 (4318)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Numărul reclamelor în care apar celebrităţi este în creştere

Formaţia Black Eyed Peas, artistul Eric Clapton şi actorii Drew Barrymore şi Luke Wilson sunt doar câteva dintre celebrităţile care au făcut reclamă la branduri precum T-Mobile, Olay şi AT&T, duminică seara, în timpul transmisiunii galei de decernare a premiilor Grammy, informează Reuters.
Potrivit studiului anual despre reclamele din timpul galei de decernare a premiilor Grammy, realizat de agenţia GreenLight, există o tendinţă de creştere a contractelor de publicitate dintre companii şi celebrităţi.
"Cercetarea noastră despre reclamele de la Grammy sugerează că numărul de contracte dintre branduri şi celebrităţi este din nou în creştere", a declarat David Reeder, vicepreşedinte al GreenLight.

 

Vedete, pentru maximizarea impactului mesajului

"Anul trecut am observat că brandurile au tăiat din cheltuieli, pentru a se concentra mai mult pe licenţele de muzică pop, care apăreau în reclamele lor. Anul acesta observăm că brandurile folosesc din nou muzica pentru a interacţiona cu clienţii, dar folosesc şi diferite vedete pentru a-şi maximiza impactul mesajului", a mai spus Reeder.
Raportul GreenLight indentifică cele mai importante tendinţe în felul în care brandurile folosesc vedetele şi muzica pop în reclamele TV.
Reeder a precizat că raportul indică faptul că advertiserii semnează din nou parteneriate cu celebrităţile şi folosesc muzica pop pentru a maximiza prezenţa brandului pe piaţă şi pentru a crea conexiuni emoţionale cu clienţii.
În total, 15% dintre reclamele difuzate în timpul transmisiunii galei premiilor Grammy au avut ca protagonişti vedete, în creştere cu 150% faţă de anul trecut. Pe de altă parte 22% dintre reclame au avut ca fundal sonor muzică pop, aproximativ la fel ca în ultimii doi ani, dar în scădere faţă de 2007. Doar 3% dintre reclame au avut jingle-uri branduite.

 

Premiile Grammy 2010 au înregistrat cea mai mare audienţă

Constructorii de maşini americani au avut cel mai mare număr de reclame difuzate în timpul transmisiei premiilor Grammy, 16% din numărul total al conţinuturilor publicitare.
Transmisiunea premiilor Grammy 2010 a înregistrat cea mai mare audienţă din ultimii şase ani pentru postul de televiziune CBS. Potrivit datelor de audienţă preliminare, făcute publice luni, 25,8 milioane de americani au urmrit show-ul, în creştere cu 35% faţă de anul trecut.
Cea de-a 52-a ediţie a premiilor Grammy a avut loc la Nokia Theatre din Los Angeles, duminică, 31 ianuarie.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Numărul reclamelor în care apar celebrităţi este în creştere.
 Vizualizări articol: 459 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Numărul reclamelor în care apar celebrităţi este în creştere0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei