Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 6 oct 2008 - Anul XIII, nr. 235 (3916)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Google şi Yahoo! amână implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii online

Google şi Yahoo! au decis să amâne implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii prin intermediul motoarelor de căutare până la finalizarea discuţiilor dintre cei doi giganţi ai industriei online şi Departamentul de Justiţie al SUA.

"Companiile au căzut de acord în privinţa unei scurte întârzieri a implementării acordului, pentru a continua discuţiile cu Departamentul de Justiţie. (...) Dorim să răspundem tuturor întrebărilor autorităţilor în legătură cu acest acord", precizează Yahoo!.

Google a emis o declaraţie similară. "Când am anunţat contractul pe publicitate cu Yahoo!, în luna iunie, am decis să întârziem implementarea sa până în octombrie, pentru a permite autorităţilor să verifice detaliile. Din moment ce încă discutăm cu Departamentul de Justiţie, am hotărât o scurtă amânare a aplicării acordului", a anunţat Google.

Întârzierea va dura mai puţin de o lună, a declarat, pentru Reuters, o sursă apropiată discuţiilor.

"Încă vizăm un termen limită până la sfârşitul lunii octombrie", a arătat sursa citată.

Contractul dintre cele două companii permite Google să vândă publicitate prin intermediul unei porţiuni a spaţiului online al Yahoo! destinat reclamelor, iar înţelegerea dintre cei doi giganţi se confruntă cu opoziţie din partea agenţiilor de publicitate, care se tem că tarifele vor creşte.

Cota de piaţă a Google pe piaţa căutărilor online a crescut la 63% în august, în timp ce Yahoo! a scăzut la 19,6%, iar Microsoft a coborât la 8,3%, potrivit firmei de cercetare comScore.

Înţelegerea anunţată în iunie a fost încheiată pentru a permite Yahoo! să respingă oferta de preluare din partea Microsoft, prin majorarea veniturilor anuale ale companiei de servicii online cu 800 milioane de dolari.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Google şi Yahoo! amână implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii online.
 Vizualizări articol: 405 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Google şi Yahoo! amână implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii online0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Economic national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei