Opel oferă iubitorilor de mașini cu alură și ținută sportivă câteva modele interesante. Printre acestea se numără și Astra GTC, un coupe de clasă compactă dinamic și incitant. Acesta oferă o paletă mult mai cuprinzătoare de propulsoare cu plaje de putere ce variază de la 100 la 180 CP.
Extrem de atractive sunt două versiuni turbodiesel CDTI de 1,7 litri.
Echipate cu noi sisteme de injecție și tehnologia common-rail acestea pot oferi cele mai bune valori de consum, oferind noului Astra GTC imaginea unui model cu prestații foarte echilibrate.
Motoarele turbo dispun de patru cilindri și livrează 110, respectiv 130 de cai putere. La roțile punții față vor fi generate, printr-o cutie manuală, forțe care se traduc printr-un cuplu generos, de 280 și 300 Nm. Pentru a nu diminua plăcerea condusului și nici dinamismul inginerii Opel au optimizat procesul de combustie al propulsoarelor diesel. O compresie scăzută și o presiune de lucru de 1.800 bari asigură cinci injecții per ciclu.
Turbocompresorul cu geometrie variabilă controlează precis supraalimentarea prin intermediul senzorului suplimentar al dispozitivului de acţionare.
De asemenea, prezența unui nou sistem de management al motorului va atrage beneficii suplimentare. Împreună cu sistemul start/stop și cutia manuală cu 6 trepte, motoarele 1.7 CDTI în versiunea ecoFLEX oferă un consum de 4,5 litri/100 km. Amprenta ecologică este subliniată prin emisiile reduse de dioxid de carbon, cifrate la 119 g/km.
Pentru cei care doresc mai mult confort în timpul condusului, Opel va furniza o cutie automată cu 6 trepte. Noua transmisie va fi disponibilă din ianuarie 2012 pe versiunile de motorizare 1.4 Turbo și 2.0 CDTI.
Coupeul german vine cu o gamă alcătuită din cinci motoare pe benzină de 1,4 și 1,6 litri la care se adaugă unitatea diesel de 2,0 litri de 165 cai putere.