Renault și-a îndreptat în ultimul timp atenția spre o familie de vehicule ce se bucură acum de succes. La cinci ani de la debutul celei de a doua generații Kangoo, producătorul a decis că este timpul să aducă modificările cuvenite unui produs ajuns la jumătatea ciclului de viață. Schimbările cele mai importante se regăsesc la partea frontală, dar și la interior, aici unde își face loc și sistemul multimedia R-Link.
Toate versiunile existente, de la cele cu propulsie convențională – Kangoo Van, Compact, Maxi, la modelele electrice Z.E. și Maxi Z.E, beneficiază de aceste schimbări care revitalizează imaginea unui model de succes.
Pentru a-l face să arate mai tânăr, designerii Renault au ajustat secțiunea frontală în ton cu noua linie de design deschisă de Clio III. Farurile își păstrează forma alungită, dar vin cu un contur diferit, în timp ce noua capotă, acum mai scurtă, nu mai găzduiește emblema mărcii franceze.
Secțiunea spate se remarcă prin noul desen aplicat ușilor și blocurilor optice. Sigla Renault este înlocuită de numele mărcii poziționat la același nivel cu mânerul ușii.
Interiorul vine la rândul său cu câteva elemente de noutate. Chiar dacă planșa de bord rămâne aceeași, panelul ușilor și consola centrală dispune de materiale mai calitative, comenzile fiind aşezate intuitiv. Deasupra consolei se află noul sistem R-Link, iar în capătul opus al acesteia se află levierul transmisie, a cărui poziționare rămâne aceeași.
Capitolul propulsie este dominat de motoarele diesel dCi, ce generează 75, 90 și 110 cai putere. Există și un motor pe benzină, de ultimă generație, TCe 115 cu emisii de numai 140 g/km, însă cea mai economică versiune rămâne turbodieselul de 75 cai putere al cărui consum este de 4,3 litri la 100 km.
Renault vine în ajutorul viitorilor proprietari care sunt foarte atenți la consum, oferind pe Kangoo Facelift indicatorul de schimbare a treptelor de viteză, completat de funcția ECO-mode care poate realiza o economie de până la 10% prin ajustarea cuplului motor și accelerației. Producătorul francez anunță că intervalele de service pentru motoare au crescut de la 30.000 la 40.000 km.
În lista echipamentelor își face loc noua generație de sisteme ESC (controlul stabilității) combinat cu asistentul la pornirea în rampă și tehnologia Extended Grip ce îmbunătățește tracțiune pe suprafețe cu aderență precară.