Jaguar a dat mari bătăi de cap tripletei germane Audi/BMW/Mercedes atunci când pe scena auto lansa actuala generație XF. Disponibil în două versiuni de caroserie, modelul britanic se bucură în prezent de câteva îmbunătățiri estetice și tehnice. După restilizare oferta se îmbogățește cu o nouă motorizare și transmisie, iar vizual cu un aspect mai sportiv al părții frontale.
Din punct de vedere estetic schimbările sunt concentrate la partea frontală unde găsim noi blocuri optice, lumini diurne cu LED, un spoiler redesenat, prize de ventilație mai largi și ornamente cromate care întăresc caracterul elegant al sedanului ce măsoară aproape 5 metri.
La acestea se adaugă un nou set de jante și o paletă de culori mai bogată pentru caroserie.
XF Facelift sosește la trei ani și jumătate de la debutul generației curente, una care s-a bucurat de mare succes.
Interiorul mizează pe mai multă calitate și stil decât în trecut, versiunea restilizată având acum parte de noi scaune și inserturi, un panoul al instrumentelor revizuit și un sistem audio premium de 1.200 W.
Versiunea restilizată aduce cu sine o motorizare nouă ce dezvoltă 190 de cai putere. Vorbim de o versiune turbodiesel de 2,2 litri capabilă să genereze un cuplu maxim de 450 Nm și un consum mediu de doar 4,5 litri. Unitatea este echipată cu ultima generație a sistemului de injecție directă common-rail și tehnologia start-stop.
Tot ca noutate absolută este și cutia automată cu 8 trepte, furnizată de specialiștii de la ZF.
XF vine cu trei propulsoare diesel de 207, 240 și 275 CP.
Versiunea de mijloc accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și atinge o viteză maximă de 225 km/h.