Citroën s-a prezentat în fața publicului din țara natală cu o serie de premiere interesante. La Paris a debutat oficial și prima versiune restilizată a monovolumului C3 Picasso. Generația anterioară s-a vândut în peste 320.000 de unități.
Mașina de familie este mai distinctivă ca niciodată, datorită stilului curajos și arhitecturii inovatoare.
Noile caracteristici de design includ o nouă bară față cu logo-ul nou al mărcii, alături de luminile de zi LED pentru o senzație de sportivitate.
Sunt disponibile de asemenea două noi culori de caroserie, alb Nacré și albastru Encre, alături de o nouă tapițerie, mai precis o nouă stofă pentru nivelul Confort și opțional piele Mistral Caludia. Modelul este disponibil acum și cu jante de aliaj de 15 și 16 inch.
C3 Picasso Facelift este disponibil cu sistemul de navigație eMyWay care include priză jack și conexiune USB, precum și un kit hands-free Bluetooth.
Sistemul poate fi legat la o cameră video spate pentru a facilita manevrele de parcare.
Alte noi caracteristici includ faruri de ceață cu funcție de iluminare în viraj, o oglindă interioară electrocromă și o consolă centrală cu lumină ambientală cu LED.