Renault va reveni din acest an la o tradiţie mai veche, dar iubită de fanii mărcii. Versiunile sport Gordini vor prinde din nou viaţă după o lungă perioadă de absenţă, în care acest nume a rămas viu doar în inimile câtorva mii de pasionaţi. Twingo RS Gordini este primul mesager al noii ere în care citadina sportiva va goni pe şosele.
Preţul de bază în Franţa este de 17.750 de euro, cu 1.000 de euro mai mare decât al versiunii Twingo RS.
Opţional va fi disponibil şasiul Cup, ce va sălta preţul cu 450 de euro, în schimb comportamentul rutier va fi unul mult mai adecvat imaginii de maşină sport.
Versiunea RS Gordini poartă aceleaşi dungi albe şi tradiţionala culoare albastră - „Bleu France”, întocmai vechilor modele Gordini care au atras numeroşi fani din toată Europa.
Micul model vine cu aceeaşi motorizare şi performanţe ca şi Twingo RS.
Sub capotă se află motorul aspirat natural de 1.6 litri ce produce 133 de cai putere. Diferenţele se observă la exterior, unde, pe lângă nuanţa caroseriei, oglinzile laterale dispun de capace albe, proiectoarele de ceaţă sunt încadrate de ornamente albe, iar jantele de 17 inch cu spiţe duble beneficiază de un contur în aceeaşi culoare cu exteriorul.
Echiparea superioară face din Twingo RS Gordini un model interesant şi atrăgător, având dotări precum piele pentru scaune, volan şi panelul uşilor, airbaguri cortină, pavilionul panoramic, sistemul de climatizare automată, covoraşe personalizate.