Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 12 iun 2012 - Anul XVII, nr. 134 (5039)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6699 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Opel dotează noul Astra OPC cu motorizare turbo ce oferă un cuplu de top

Opel a proiectat cel mai puternic motor pe benzină cu patru cilindri de pe piaţa europeană din punct de vedere al cuplului specific generat. Pe lângă faptul că dezvoltă o putere maximă de 280 cp, motorul supraalimentat din aluminiu, cu o cilindree de 1998 cm3 şi sistem de injecţie directă ce dotează modelul Astra OPC generează un cuplu impresionant de 200,2 Nm per litru, cea mai mare valoare a cuplului specific din segmentul din care face parte, depăşind chiar şi performante autovehicule sport.

Cuplul maxim de 400 Nm este atins la o turaţie de 2.450 rpm şi menţinut la o gamă foarte largă de turaţii până aproape de 5.000 rpm; astfel, motorul Astra OPC oferă performanţe înalte în toate situaţiile de conducere.  

Inginerii Opel au efectuat modificări avangardiste asupra motorului pe benzină supraalimentat, cu o cilindree de 2 litri şi sistem de injecţie directă utilizat pentru modelul Insignia, oferindu-i o trăsătură mai sportivă şi mărindu-i puterea.

Aceştia au dezvoltat un sistem de admisie a aerului de ultimă generaţie complet nou, pentru a permite pătrunderea unei cantităţi cât mai mari de aer în turbocompresor. Şi turbocompresorul a fost îmbunătăţit pentru a face faţă unei presiuni mai mari a aerului de supraalimentare, rezistenţa compresorului fiind astfel sporită în mod corespunzător prin utilizarea unor componente noi.

Presiunea începe să crească încă de la o turaţie de aproximativ 1.400 rpm; astfel, apăsarea pedalei de acceleraţie va avea ca efect o propulsie imediată şi puternică. Presiunea maximă de supraalimentare a fost mărită la 1,5 bar, ceea ce reprezintă o creştere cu 25% faţă de valoarea utilizată anterior la modelul Insignia.

Un autovehicul puternic precum Astra OPC trebuie să genereze un sunet remarcabil care să atragă latura emoţională a fanilor modelelor de înaltă performanţă. De aceea, proiectarea comportamentului acustic a reprezentat un aspect important în dezvoltarea autovehiculului. Inginerii au dorit să redea sunetul exterior puternic şi impresionant specific tuturor versiunilor Astra OPC.

De asemenea, aceştia au dorit să recreeze la interior sunetul specific unui avion cu reacţie, pe care fanii OPC şi-l amintesc de la modelul Astra anterior, atunci când şoferul accelerează din gama medie în gama înaltă de turaţii. Acest lucru poate fi sesizat mai ales atunci când se accelerează pentru a face trecerea din treapta a treia în treapta a patra de viteză.

Motorul Astra OPC, echipat standard cu tehnologia Start/Stop, se caracterizează printr-un consum de carburant de 8,1 litri/100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de 189 g/km, valori impresionante în segmentul autovehiculelor de înaltă performanţă. În comparaţie cu modelul anterior (221 g/km, 9,2 l/km), emisiile de CO2 şi consumul de carburant au fost reduse cu 14%, respectiv 12%. Noul coupe de înaltă performanţă poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6 secunde.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel dotează noul Astra OPC cu motorizare turbo ce oferă un cuplu de top.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 342 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel dotează noul Astra OPC cu motorizare turbo ce oferă un cuplu de top0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei