Porsche jubilează după un parcurs al excelenței, marcat de succese consecutive cu adevărat memorabile. Ieri s-a împlinit exact un an de la debutul comercial al grandiosului Panamera, singurul automobil cu patru uși din portofoliu, drept pentru care compania din Sttutgart își prezintă bilanțul realizărilor. În tot acest timp sedanul cu linii de coupe și lux de limuzină a atras peste 47.000 de noi clienți la Porsche, devenind al doilea model ca vânzări după Cayenne.
În ciuda dimensiunilor sale de limuzină, Panamera atrage în special persoanele din marile metropole ale lumii, unde luxul și opulența definesc statutul social. SUA și China sunt două din țările cu cele mai mari cereri pentru limuzina germană.
Vârful de gamă Porsche i-a fascinat și pe bogații din Japonia, unde există deja peste 2.500 de proprietari.
Rusia și Dubai sunt alte trei destinații importante pe harta livrărilor.
La rândul lor, germanii dau dovadă de o afinitate aparte, din septembrie 2009 și până astăzi fiind comercializate peste 6.000 de unități Panamera.
“Strategia noastră corporatistă, orientată spre valoare, s-a dovedit a fi un model de succes. Cu Panamera, Porsche s-a poziționat la vârf cu cel mai sportiv automobil din segmentul de lux și deține deja o cotă de piață de 15,7%”, susține Bernhard Maier, unul din oficialii departamentului Vânzări și Marketing din cadrul Porsche.
În prezent, numărul versiunilor sedanului sportiv a ajuns la șase. Cel mai bine vândut model al gamei este Panamera 4S cu peste 12.000 de unități, urmat de Panamera Turbo cu 8.300 de unități.
În ceea ce privește opțiunile clienților asupra nuanței caroseriei, majoritatea au optat pentru negru. Modelele de culoare albă și gri urmează în topul preferințelor pentru culoarea exterioară.