Mercedes se mândrește cu un nou succes de casă. Considerat generații la rând drept cea mai frumos automobil din lume, actualul C-Klasse a ajuns după numai trei ani și patru luni să aibă 1.000.000 clienți în întreaga lume. În ciuda condițiilor economice defavorabile, vânzările acestui model depășesc cu 4 procente pe cele de anul trecut. Astfel, C-Klasse confirmă statul de model de volum câștigat încă din 1982 când se lansa prima generație.
Vânzările pe luna iunie au propulsat Mercedes C-Klasse pe primul loc în segmentul premium, reușind să depășească rivalii Audi A4 și BMW Seria 3.
“C-Klasse este cel mai bine vândut model al nostru și de aceea este un produs de o importanță deosebită pentru Mercedes-Benz,” a declarat Joachim Schmidt, vicepreședintele executiv al diviziei de vânzări și marketing, Mercedes-Benz. “ Suntem foarte mulțumiți de imaginea și popularitatea de care dă dovadă printre clienții noștri. În luna iunie a fost cel mai bine vândut automobil premium în segmentul său” afirmă Schimdt.
Dacă vânzările versiunii sedan au crescut cu 4%, modelele de familie C-Klasse au luat un avans considerabil în luna iunie, creșterea fiind de 20%.
Primul milion vândut de la debutul seriei curente C-Klasse, reprezintă 840.000 de versiuni sedan și 160.000 de versiuni estate (break).
S.U.A este cea mai mare piață de distribuție, un sfert din producția totală fiind livrată clienților americani. O cotă semnificativă se înregistrează în Germania și China, ce ocupă locurile doi și trei într-un top al vânzărilor pentru acest model.
În prima jumătate a anului s-au comercializat 29.600 de unități din gama C-Klasse în S.U.A, cu 15% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. Clienții germani au cumpărat 14.300 de modele C-Klasse în timp ce chinezii au achiziționat 12.100. O performanță notabilă este semnată de consumatorii niponi în primele șase lui ale anului curent. Vânzările lui C-Klasse au crescut cu 47% față de 2009, Japonia devenind a patra piață ca importanță pentru modelul Mercedes-Benz.
Producătorul consideră că unul din motivele pentru care C-Klasse se bucură de un succes atât de ridicat este eficiența motoarelor sale. Pe de altă parte automobilul are o imagine foarte bună pe segmentul său oferind calitate, fiabilitate, atractivitate, service și costuri de întreținere mai bune decât principalii rivali.
Actualul C-Klasse are foarte mari șanse să bată recordul predecesorului său, ale cărui vânzări au atinse 1,9 milioane de unități.