Opel are o veste foarte bună pentru cei împătimiţi de viteză şi performanţă. Nu va trage pe dreapta ediţia sportivă Astra OPC, aşa cum se zvonise în urmă cu două luni. În ciuda faptului că climatul economic este acum defavorabil mașinilor sport iar prețurile la carburanți continuă să crească, germanii dau asigurări că nu vor scoate de pe lista de priorităţi apreciatul Astra OPC. Au şi un motiv foarte întemeiat: nici concurenţa nu renunţă la bijuteriile ei.
În altă odine de idei, Opel intenţionează ca anul viitor să aducă pe piaţă noua generaţie a compactei sportive, ce se va duela cu Renault Megane RS, Ford Focus RS şi Golf VI GTI. Debutul este programat pentru luna martie 2011 la Salonul Auto de la Geneva, la un an după premiera noii generaţii Astra.
Versiunea de top Astra OPC va beneficia de o nouă motorizare de 1.8 litri şi 250 de cai putere ce va înlocui unitatea turbo pe benzină de 2.0 litri ce produce 240 de cai putere.
Motorul cu o cilindree mai mică va asigura un consum de carburant şi emisii poluante mai scăzute, pentru ca Astra OPC să se încadreze în viitoarele normative Euro 5. Surprinzător este că germanii vor să introducă şi un motor diesel cu injecţie common-rail ce va dezvolta în jur de 170 de cai putere.
Această versiune este dedicată celor ce îşi doresc un vehicul sportiv mai economic şi cu un cuplu motor mai ferm în reprizele de acceleraţie. Astra OPC va renunța la tradiţionala culoare albastră, în favoarea unor nuanțe speciale de alb și negru, iar la interior sunt vizate schimbări majore ce vor accentua aerul sportiv al compactei Astra.