Ford împrospătează oferta bogată de monovolume cu ultima evoluție a singurului MPV cu aură sportivă. S-MAX este disponibil cu o serie îmbunătățiri sosite după patru ani de la debutul actualei generaţii. Versiunea restilizată a debutat oficial în ianuarie la Salonul Auto de la Bruxelles, iar din această săptămână este disponibilă la dealerii vest-europeni.
Prețul de pornire pentru S-MAX Facelift este de 28.300 de euro pe piața germană pentru nivelul de intrare Trend, de 30.400 de euro pentru echiparea de mijloc Titanium și de 37.800 de euro pentru linia de top Titanium S, prețuri valabile pentru motorizarea 2.0 Duratec de 145 de cai putere.
Versiunea restilizată scoate la iveală un pachet de îmbunătăţiri ce rafinează atât designul, cât şi tehnica. Modificările operate de Ford sunt deja cele clasice, partea frontală fiind marele beneficiar al şedinţei de cosmetizare.
Linia retuşată a blocurilor optice, noua grilă motor inspirată de la Focus şi conturul mai dinamic al spoilerului sunt principalele schimbări aduce pe S-MAX Facelift. La acestea se adaugă şi perechea de lumini LED cu utilizare pe timp de zi. Designerii nu au scăpat din vedere spatele maşinii, care păstrează tema sportivă a secţiunii faţă, impresie redată mai ales de redesenarea stopurilor.
Interiorul va surprinde prin mici modificări la nivel calitativ şi vizual. Câteva modificări notabile au fost făcute şi la propulsie. În spiritul ecologist al ultimilor ani, inginerii s-au străduit să reducă nivelul emisiilor de dioxid de carbon dar şi consumul, fără însă a afecta performanţele motoarelor. Gama include trei unități turbodiesel de 2.0 litri, recalibrate pe partea de injecție, ce oferă 115, 140, 163 de cai putere.
Pe S-MAX Facelift îşi face debutul şi o motorizare turbo pe injecţie directă pe benzină denumită EcoBoost SCTI. Cu o cilindree de 2.0 litri și 203 cai putere, unitatea asigură o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și o viteză maximă de 221 km/h. Consumul mediu declarat de producător este de 8,1 litri la 100 km parcurși. Motorul dezvoltă un cuplu maxim de 300 Nm și este combinat cu o transmisie cu dublu ambreiaj Poweshift. În gama benzinarelor se mai află o unitate de 145 de cai putere, livrată cu o cutie manuală cu 5 trepte.