Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 17 apr 2010 - Anul XV, nr. 88 (4379)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Škoda Octavia RS acționează în numele performanței

Škoda continuă ofensiva în clasa compactă cu alte două versiuni restilizate, ce au vizat de această dată gama sportivelor. Cunoscute sub denumirea Octavia vRS, ambele modelele sedan şi combi sunt dependente de performanţă, creează emoţie, dar şi plăcere.

Cu un aspect proaspăt şi contemporan ce preia toate ingredientele Octaviei Facelift, versiunile sport sunt un concurent serios, demn de luat în seamă ca alternativă în clasa compactă.

Exteriorul se individualizează prin prezenţa unui eleron şi a jantelor Neptune de 18 inch care sporesc imaginea unui automobil cu valenţe sportive declarate.

Noutăţile aduse de Octavia vRS Facelift sunt concentrate în special la nivelul secţiunii faţă, unde regăsim blocuri optice adaptive cu xenon, spoiler revizuit estetic şi o zonă de ventilare mai generoasă a motorului.

Ca o premieră, semnalăm apariţia tehnologiei LED pentru iluminare pe timp de zi (oferită ca dotare standard), dispusă sub forma unei lamele integrate în bara de protecţie frontală. La interior, scaunele combină pielea fină cu materialul textil, în timp ce volanul, schimbătorul de viteze şi frâna de mână sunt îmbrăcate în piele.

Mânere interioare cromate şi pragurile ornate cu elemente din aluminiu sporesc identitatea sportivă a maşinii.

Partea de motorizare nu ne rezervă nici o surpriză, Škoda preferând să aducă mici optimizări doar variantei turbodiesel, care dispune, pe lângă tehnologia de injecţie common-rail, şi de filtru de particule DPF, care îmbunătăţeşte nivelul emisiilor. Ca şi până acum, clienţii pot opta între propulsorul pe benzină TFSI de 2,0 litri şi 200 CP şi unul pe motorină TDI, tot de 2,0 litri, dar care dezvoltă 170 CP, resursele fiind transmise doar punţii faţă. Motoarele îndeplinesc normele Euro 5 şi pot fi cuplate la o transmisie manuală cu 6 trepte sau automată DSG cu dublu ambreiaj tot cu 6 trepte.

Configuraţia cu care modelele sport vin din fabrică indică o echipare bogată: funcţia AQS – senzor de calitate a aerului pentru instalaţia Climatronic, servodirecţie electromecanică, geamuri electrice, oglinzi laterale încălzite, plus opt sisteme de siguranţă activă şi patru airbaguri.

Octavia vRS Sedan este disponibilă de la 23.144 de euro cu TVA  în cazul versiunii pe benzină cu transmisie manuală și 23.881 euro cu TVA preț valabil pentru versiunea diesel.

Octavia vRS Combi este oferită la un preţ de bază de 24.044 de euro cu TVA, cost aferent versiunii pe benzină și 24.071 euro cu TVA pentru modelul cu motorizare turbodiesel.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Škoda Octavia RS acționează în numele performanței.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1324 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Škoda Octavia RS acționează în numele performanței5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei