Opel a venit la Frankfurt încărcat de speranţe. Fie că vorbim de Astra, de vehiculul electric Ampera sau de „hitul” clasei medii nimeni altul decât Insignia, brandul german este optimist în privinţa viitorului său.
Printre atracţiile evenimentului se numără şi noua versiune de performanţă OPC Sports Tourer atribuită modelului Insignia. Acesta se remarcă la exterior prin fantele de aer verticale poziţionate sub faruri, prin jantele fumurii de 19 inch (sau opţional de 20 inch), spoiler spate retuşat şi terminaţii duble integrate, iar la interior prin scaunele sportive Recaro, praguri personalizate, volan sportiv şi o grafică specială a instrumentarului de bord.
Insignia OPC Sports Tourer este al doilea automobil de performanţă marca Opel care dispune de tracţiune integrală, sistemul Adaptive 4X4 cu diferenţial Haldex, şi un motor V6 turbo preluat de la modelul de vârf şi adus la parametrii unei sportive de top. Sub capotă se află un agregat V6 de 325 de cai putere şi un cuplu maxim de 400 Nm trimis la ambele punţi prin intermdiul unei cutii cu şase trepte. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Versiunea dezvoltată de Opel Performance Center dispune de o nouă axă faţă, un şasiu mecatronic de asemenea nou, o suspensie specială – HiPerStrut, care ajută la abordarea mai fermă şi precisă a virajelor. Sistemul Flex-Ride oferă trei funcţii adaptate stilul de şofat: Normal, Sport şi OPC.
Noua declinare în gama Insignia dispune nu doar de avantajul unor performanţe rafinate ci şi de trăsături caracteristice unei versiuni break: polivalenţă, versatilitate şi spaţiu mai amplu pentru bagaje. Acest ultim aspect este garantat de cei 1.530 de litri, capacitatea maximă de încărcare a portbagajului.
Primele exemplare Insignia OPC Sports Tourer vor fi comercializate în Europa la sfârşitului anului.