Honda s-a convins că nu toţi europenii pun preţ pe motorizările diesel de top.
Poate acesta este şi unul din motivele pentru care constructorul japonez se pregăteşte să introducă acum o versiune Accord Type-S cu motor pe benzină, după ce în luna martie a lansat oficial versiunea omonimă dar pusă în mişcare de o motorizare turbodiesel. Dacă aceasta din urmă se bazează pe o unitate i-CDTI de 2,2 litri de 180 de cai putere, versiunea pe benzină este propulsată de o unitate i-VTEC de 2,4 litri ce dezvoltă 201 cai putere şi care nu este nicidecum o noutate, ci doar motorizarea de vârf regăsită pe Accord. Agregatul este cuplat la o transmisie manuală cu şase trepte, şi doar opţional clienţii pot alege o cutie automată cu şase trepte. Ambele permit o exploatare fără probleme a motorului la regimuri ridicate de turaţie – 7.000 rpm.
În ciuda faptului că Type-S este totuşi o denumire utilizată de sportivele veritabile ale mărcii Honda, variantele prezente pe maşina de clasă medie sunt doar simple modele împănate cu un kit sportiv şi nimic mai mult.
Exteriorul se evidenţiază prin grila cromată cu tentă fumurie, jantele de 18 inch, din aliaj, şi câteva apendice aerodinamice aplicate pe praguri şi spoilere. Japonezii completează linia sportivă a exteriorului cu două evacuări cromate şi un difuzor spate încorporat în spoiler.
Interiorul se evidenţiază prin pedalierul din aluminiu, scaunele sport parţial tapiţate cu piele şi câteva inserturi din aluminiu.
Accord Type-S va fi disponibil într-un număr limitat de exemplare. Vor fi comercializate doar 900 de modele la un preţ de bază de 32.000 de euro bucata.