Peugeot îşi îmbogăţeşte gama cu un automobil pe jumătate nou, pe jumătate vechi. Destinat doar pieţei europene, modelul 206+ a debutat oficial în cadrul Salonului Internaţional Auto de la Leipzig.
Disponibil în două versiuni de caroserie hatchback în trei şi cinci uşi, „noul” automobil va putea fi comandat din 31 martie. Peugeot echipează 206+ cu motorizări cunoscute, preluate de la diverse modele din gama actuală. Versiunea de bază dispune de o unitate pe benzină de 1,1 litri ce dezvoltă 60 de cai putere.
Urmează propulsorul de 1,4 litri ce produce 75 de cai putere şi un diesel HDi de 1,4 litri care furnizează 70 de cai putere. Toate motorizările sunt cuplate la o cutie manuală în 5 trepte.
Ca şi preţ 206+ se va situa între 107 şi 207, pe piaţa germană modelul în trei uşi cu motor de 1,1 litri având un preţ de pornire de 9.950 de euro, în timp ce pentru modelul cu motor de 1,4 litri se va plăti cu 600 de euro în plus. Versiunea cu motor diesel de 1,4 litri are un preţ de pornire fixat la 11.800 de euro.
Rezultat prin unirea a două generaţii, „noul” model subcompact împrumută numeroase elemente estetice atât de la 206, cât şi de la 207. Deşi nu foarte ingenioasă, soluţia aleasă de Peugeot îi poate dezgusta pe unii, însă nu vorbim de o maşină de fiţe, ci doar de un produs adaptat recesiunii.
Designul este un hibrid între secţiunea frontală a actualului 207 şi linia vechiului 206 de la care a fost copiat aproape în detaliu formele părţii spate.
Peugeot spune că modelul recent lansat nu este un automobil de buget, ci doar un răspuns potrivit la ceea ce îşi doreşte clientul în vremuri de criză.