Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 28 mar 2009 - Anul XIV, nr. 72 (4058)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Una după alta

Amenzile înregistrate de radarele fixe, la fel de multe ca în primele zile

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Cele opt radare fixe care funcţionează în judeţul Suceava înregistrează zilnic peste o mie de depăşiri ale limitei legale de viteză, la aproape o lună şi jumătate de la darea lor în folosinţă numărul sancţiunilor rămânând la acelaşi nivel.

Conform datelor existente la Serviciul de Poliţie Rutieră Suceava, din 18 februarie, de când radarele au început să funcţioneze, şi până ieri dimineaţă, erau înregistrate 38.602 depăşiri de viteză. Aproape 19.000 au fost contabilizate începând cu 10 martie, păstrându-se media de puţin peste o mie de sancţiuni pe zi.

În multe cazuri, radarele, dispuse patru în Dumbrăveni, două în Drăguşeni şi două în Roşiori, au surprins acelaşi şofer, în interval de câteva minute, de câte două sau trei ori, ceea ce înseamnă tot atâtea amenzi şi puncte de penalizare.

Recordul de viteză de până acum a fost înregistrat de unul din cele două radare din comuna Drăguşeni, şoferul unui autoturism Mercedes fiind surprins cu o viteză de 170 de kilometri la oră.

 

Doar 6.500 de procese verbale de contravenţie emise de poliţie 

Deşi numărul de sancţiuni înregistrate este foarte mare, amenzile plătite efectiv sunt încă puţine, din cauza procedurii destul de complicate. După ce sunt surprinşi da radar, proprietarii maşinilor primesc acasă, în plic, o înştiinţare cu privire la faptul că autoturismul lor a fost înregistrat cu o viteză peste limita legală. Aceştia trebuie să trimită un răspuns poliţiei rutiere, în care să precizeze numele şi datele persoanei care se afla la volan. Şoferii primesc acasă procesul verbal de contravenţie, pe care îl pot achita la orice oficiu poştal din ţară.

Până acum, poliţia a emis un număr de 20.000 de înştiinţări către proprietarii maşinilor, şi doar 6.500 procese verbale de contravenţie, din care mai puţin de jumătate au fost achitate.

 

Primarii, nemulţumiţi că legalitatea contractelor este contestată

Radarele au fost aduse la Suceava de SC Codec SRL Cluj-Napoca, printr-o investiţie exclusiv proprie, banii din amenzi ajungând în proporţie de 65% la firmă şi 35% la bugetul primăriilor pe raza cărora sunt amplasate radarele.

După cum ne-au declarat ieri reprezentanţi ai primăriilor Dumbrăveni, Drăguşeni şi Forăşti, ultima având pe raza sa localitatea Roşiori, în conturile Trezoreriilor s-au adunat, din amenzi, aproape 100.000 de lei, după cum urmează: aproximativ 40.000 de lei de la radarele din Dumbrăveni, circa 30.000 de lei la Forăşti şi 24.000 de lei la Drăguşeni. Aceste sume reprezintă valorile totale, din care se vor împărţi banii între primărie şi firmă.

Primarii din aceste localităţi se arată nemulţumiţi de contestarea legalităţii contractelor pe care le-au încheiat cu firma clujeană.

„M-am săturat de probleme, se tot vorbeşte că aceste contracte nu sunt legale, deşi există avize de la instituţii şi totul s-a făcut conform normelor în vigoare. Eu ca primar, şi toată comunitatea de aici, am câştigat siguranţă, şoferii circulă mai încet şi nu am mai avut nici un accident grav”, a precizat Vasile Cepoi, primarul din Drăguşeni.

„Consiliul Local a aprobat asocierea cu firma care a pus radarele după ce societatea a adus avize de legalitate de la Poliţia Rutieră, de la Drumuri Naţionale, de la E. ON, condiţii în care nu văd unde este ilegalitatea. Am avut foarte multe accidente mortale, sunt atâtea nereguli în trafic, iar de când cu acest radare nu au mai fost probleme de acest fel. În plus, anul acesta avem buget mai mic cu 35% decât anul trecut, iar banii care ne vor veni sunt foarte utili”, a spus Avrămia Brăduţ, primarul din Forăşti.     

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Amenzile înregistrate de radarele fixe, la fel de multe ca în primele zile .
 Vizualizări articol: 843 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.3 din 9 voturi
Amenzile înregistrate de radarele fixe, la fel de multe ca în primele zile3.359

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 12:47:04
Se prefigureaza un abuz de drept ca multe altele .Imaginatia lor in a jupui romanii prin amenzi pt.viteza pe linga celelalte taxe demonstreaza reinvierea practicilor din perioada bolsevica.Astia i-am vrut pe astia ii avem.
1.1  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 15:07:15
ravel, te intreb...ti se pare normal sa incalcam legea? si fara acele camere tot se va incalca legea,numai ca fara ele vor exista si pierderi de vieti omenesti,fii atent la ce a spus acel primar"Eu ca primar, si toata comunitatea de aici, am c�stigat siguranta, soferii circula mai �ncet si nu am mai avut nici un accident grav"...pe tine vad ca nu te intereseaza ca se pierd vieti omenesti...pe tine te doare altceva...atunci ca sa intelegi mai bine,ia legatura cu o familie care si-a pierdut un copil intr-un accident stupid,prin neatentie,inconstienta si nepasarea unui sofer vitezist. ai vazut ce zice acolo? 170Km/h...e viteza de mers prin localitate ???
1.2  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 15:43:59
Ceea ce n-ai inteles e ca d-l primar nu vorbea limba romana cand dadea interviul ci dialectul 'pacalesco-naivesc'. Pentru cine nu intelege traducerea in limba romana e: 'Eu ca primar, si toate neamurile mele din primarie, am castigat niste bani pe spatele prostilor obligati sa mearga mai incet...'

Si apropo, faptul ca in ultimele doua zile nu s-a produs nici un accident mortal in judet se mi se datoreaza numai mie pentru ca am purtat pantofi mov si ciorapi in dungi - demonstrati-mi contrariul.
1.3  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 15:59:23
hai tata ca tu ai alta problema, tu induci lumea in eroare, tu acuzi primarul ca isi ia banii acasa din amenzi,daca te-as pune sa demonstrezi ai schimba subiectul. ce buget crezi tu ca are o astfel de primarie? de nimica toata, astia 35 % din amenzi le va prinde bine, bravo lor,vieti mai putine pierdute. felicitari primarului,s-a dovedit a fi responsabil pt comunitatea lor
1.4  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 21:18:13
Zaraza , iar se vede ca esti pe dinafara ,

1.Vali_sv are drepate , el se refera la cimp vizual , este prea greu sa iti explic , tu ai avea dreptate , daca se intimpla , sa-ti pice un pieton din cer in 10 secunde in fata masini tale .

2.De ce la Draguseni si in Rosiori , camerele sunt amplasate , la periferia localitatii , si nu linga SCOALA , sau PRIMARIE sau BISERICA ??? Ce accidente se pot preintimpina la 10m de la intrarea in Rosiori ?

3. Cit din bani , pe care primarul ii primeste ii investeste in siguranta circulatiei , iti spun eu ZERO.

4.De ce in Suceava , s-a negociat un procent de 20%Primarie si 80%Codec Cluj ???, si in judetul Brasov s-a negiciat 50-50

Vezi ca esti o VARZA care te bagi in discuite , ca "GIGI CONTRA"

Te rog daca nu ai de comentat nimik in legatura cu subiectul , mai bine taci din "tastatura"
1.5  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 21:20:58
Completare , mai sus , dupa cit timp a primit amenda cel cu 170km/h ????

Citi MORTI , ar fi facut in ziua , sau noaptea aceea ????

Care a fost efectul camerolor fixe in clipa accea ??? ZERO

Asta ca si cum ai cirucla beat , si amenda iti vine dupa 30 de zile , efect ??? ZERO
1.6  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(28 mar 2009, 23:49:34
se vede de ce esti ofticos,hai sa-ti raspund:

1.camerele nu au importanta unde sunt amplasate,legea e aceeasi si trebuie respectata, te rog apoi sa mergi la dex si sa vezi ce inseamna accident si apoi pune intrebarea de ce nu au fost amplansate langa scoala,primarie sau birtul din sat.probabil ca pe segmentul ala de drum au fost mai multe accidente si vor sa previna.

2.te rog sa dovedesti acele negocieri intre primaria suceava-"codec cluj" si brasov,tu nu vezi ce prostii spuneti,acuzati statul si primariile ca iau bani de pe spinarea celor care incalca legea,dar in acelasi timp spuneti ca iau bani putini in urma negocierilor, hotarati-va.

3.esti VARZA daca tu spui ca ala cu 170km e bine mersi,nu au fost accidente din cauza lui,ca nu a avut nici un efect camera. amenda si carnetul saltat asta urmeaza.macar va fi sanctionat,asta ma bucura,nu va scapa ca pana acum,fac pariu ca nu e prima lui cursa cu peste 170,poate il va responsabiliza aceasta amenda,nu ai de unde st
1.7  RE: Contractele nu sint legale trimis de
(29 mar 2009, 00:14:37
ofticosule,o singura intrebare mi-a placut la tine,care trebuie adreasata primarului:

Cat din banii luati din amenzi se investesc in siguranta circulatiei ?
2.   Spre luare aminte trimis de
(28 mar 2009, 13:56:20
Evident ca, strict legal, domnul primar Cepoi are dreptate. Ce face el e legal. La fel de legal (si constitutional) ar fi ca parlamentul sa dea maine o lege prin care sa oblige pe toata lumea sa mearga in maini, in caz contrar luand o amenda de 5000 de euro. Problema e ca daca asa o lege ar trece, si prin absurd politia ar pune-o in aplicare, a doua zi ar fi revolutie pe strazi.

Credeti ca exagerez? Ganditi-va la un lucru: ce il opreste pe d-l primar si pe omologii sai din Dumbraveni si Rosiori sa puna maine limita de viteza 3km/h?

Cum rezolvam problema deci:

1. Rugam frumos pe domnii primari sa-si stranga jucariile si sa ne lase in pace.

2. Facem scandal la guvern si prefectura sa le interzica smecheria cu radarele.

Aceeasi smecherie se intampla pe la sfarsitul anilor '90 in SUA si a fost interzisa prin lege, din pacate matrapazlacurile continua si la ei vezi:

http://www.columbusdispatch.co

3.   Spre luare aminte 2 trimis de
(28 mar 2009, 14:02:09
http://www.columbusdispatch.co

-rezumat succint pentru cine nu stie englezeste - un neica nimeni primar peste un orasel de 120 de oameni se hotaraste brusc sa se imbogateasca din amenzi, iese scandal si, ca sa evite complicatiile legale echivalentul parlamentului de la ei da o lege prin care desfiinteaza orasul. Nota: dati in google 'speed trap towns' si vedeti cate orase de la americani s-au desfiintat pentru smecherii de gen.
4.   Link trimis de
(28 mar 2009, 14:03:06
http://www.columbusdispatch.co

/dispatch/2006/05/04/

20060504-A1-05.html
5.   Spre MARE luare aminte trimis de
(28 mar 2009, 14:11:06
Daca punctele unu si doi nu merg pentru ca traim in Romania, ne resemnam.

Pentru instructia stiintifica a cititorilor tin insa sa amintesc ca:

3. Primariile din Dumbraveni, Draguseni si Rosiori sun construite din materiale inflamabile ca de exemplu lemnul de la acoperis, ori plasticul de la geamuri. De asemenea contin mobilier inflamabil.

3'.Casele primarilor din locurile susmentionate au un sistem constructiv similar, expus la incendii.

3''. Legislatia romana apara dreptul acestor primari de a avea o familie. Legea pedepseste de asemenea lovirea, cu conditia ca faptuitorul sa fie prins.

Cine are de inteles, intelege.
6.   Alte materiale combustibile trimis de
(28 mar 2009, 14:14:34
http://www.speed

cam.co.uk/gatso2.htm
6.1  RE: Alte materiale combustibile trimis de
(28 mar 2009, 15:18:09
auzi,eu te intreb pe tine VALI_SUCEVEANU , esti implicat in societatea romaneasca sau esti plecat in SUA? daca esti acolo,din bun simt ramai cu ideile acolo, nu compara tu societatea romaneasca cu cea americana...acolo exista bun simt,se merge cu o viteza apropiata de viteza legala....tu habar nu ai ce mentalitate au unii romani,mai mult ma refer la manjii astia de pana in 25 de ani(nu toti), tu nu le vezi nepasarea,inconstienta,figuril si nesimtirea...tu nu intelegi ca restul societatii sufera din cauza lor.cei care au prins si perioada comunista mai au un dram de bun simt in ei. si te mai rog un lucru,nu indu lumea in eroare, aia cu 3km/h nu o sa o vezi niciodata, sunt legi,nu le permite legea sa schimbe ei dupa bunul plac viteza in localitatile lor. din partea mea au tot respectul cu aceste camere,vreau camere si in orase la semafoare...tu nu intelegi ca se pierd vieti omenesti, tu nu stii cum se luau si se iau examenele de soferie.
6.2  RE: Alte materiale combustibile trimis de
(28 mar 2009, 15:36:47
Am fost 4 ani in state dar acum stau in Suceava.

Ca si tine, sunt interesat direct de siguranta traficului si banuiesc ca nimeni intreg la minte nu vrea sa fie calcat de vreo masina. Problema este ca radarele nu contribuie dupa parerea mea la siguranta traficului, ba din contra.(vezi traducerea de mai sus)

Fiecare sofer (si ma includ si pe mine aici) stie din experienta cu ce viteza poate merge intr-o zona anume si n-are nevoie decat de un cap pe umeri pentru asta. Tot din experienta iti spun ca limitele actuale de viteza sunt extrem de reduse fata de posibilitatile din realitate - eu, de exemplu, trecem prin zona cu camere din Draguseni cam cu 80-90 la ora in maxima siguranta - cu alte cuvinte, dupa regulile lor as fi amendat pentru ca merg in siguranta.

Doi la mana, limita de 50 la ora te apara nici de nebunii care merg cu 170 si nu-i intereseaza siguranta si nici de tampitii sau betivii care nu pot struni o masina nici la 20 la ora.
6.3  RE: Alte materiale combustibile trimis de
(28 mar 2009, 15:45:42
'...NU te apara...' - mea culpa
6.4  RE: Alte materiale combustibile trimis de
(28 mar 2009, 16:09:19
neica,daca tu esti responsabil la volan si stii ca trebuie sa reduci viteza pe un anumit segment de drum,bravo tie,ma simt in siguranta pe sosele ca sofer si ca pieton,dar aceste camere sunt puse pentru cei care sunt nepasatori de ce se poate intampla daca conduci neatent.daca ai stat 4 ani in state ar trebui sa faci usor diferenta intre ce simt al responsabilitatii exista pe soselele de acolo fata de ce este aici.uita-te la tiristi,se baga in depasiri nepasatori,de 2 ori in decurs de o saptamana a trebuit sa bag masina cat mai spre sant....e vina mea? stau si ma gandesc, a 3-a oara voi mai scapa? apoi da-mi voie sa-ti spunc ca vitezade 80-90 km/h nu este o viteza de maxima siguranta,tu ai uitat de neprevazut, toate testele care se fac la masini intr-un impact se face cu viteza de 40-60 km/h, asta e viteza care ei o recomanda ca sa poti scapa cu viata...ce trece peste se numeste moarte,da stiu,au existat cazuri cand au scapat din accident cu 200km/h,dar e noroc
7.   Sa fie puse peste tot LIMITATOARELE DE VITEZA! trimis de
(28 mar 2009, 15:57:34
Iar a aparut subiectul asta, care care ne ridica singele la cap!?

Am observat de grija obsedanta pe care o aveti (chipurile) de a ne pastra viata! Daca ar fi peste tot marcate soselele ca in strainatate nu s-ar pune problema....

Am mai spus in alte ocazii ca aceste radare fixe trebuie sa fie anuntate ca sa se stie, pentru a preveni pe soferi din timp pe portiunile de drum periculoase. Nu cred ca este firesc ca sa fie ascunse si nici faptul ca dupa radarele fixe, imediat cum apare o portiune mai buna de drum ...hop si politia prin boscheti dupa cistig!. Sa fie puse peste tot LIMITATOARELE DE VITEZA... si cine nu le va respecta pe drept merita sa fie pedepsit! Asa s-ar rezolva problema care a capatat caracter national.
7.1  RE: Sa fie puse peste tot LIMITATOARELE DE VITEZA! trimis de
(28 mar 2009, 16:12:46
da,sunt de acord sa ataci decizia de a pune camere in curbe sau sa stea politia dupa tufe,ai sanse mari sa faci accident.
7.2  RE: Sa fie puse peste tot LIMITATOARELE DE VITEZA! trimis de
(28 mar 2009, 17:58:20
Mai zaraza, de cand ai devenit filozof????!!, mai ,,sefu'' de cand ai plecat sa stii ca statul iti ia prin orice metoda banii (cred ca mai mult ca sigur primarii de pe raza caror primarii s-au plantat aceste camere video, nu pot dormii noaptea daca crap eu sau nu- asta doar daca nu-s contribuabil pe ,,mosia'' lor). Principala lor grija este sa le iese banu' atat ! Ia spune zaraza ce taxa de prima inmatriculare ai tu in Anglia, sau ce ai realizat tu in romania ???
7.3  RE: Sa fie puse peste tot LIMITATOARELE DE VITEZA! trimis de
(28 mar 2009, 18:21:55
da,nu are rost sa facem comparatii intre anglia si romania...nu as putea face comparatie cu nici una din statele eurpene...suntem prea in urma, da intr-adevar in UK nu platesti taxa de prima inmatriculare,dar ai camere la fiecare pas:) se conduce in siguranta,nu am vazut in nici o tara atata siguranta pe sosele...de frica camerleor se conduce prudent. Apoi hai safim seriosi, aici nu statul iti ia bani,nu e o taxa, e o masura care e luata de un primar si niste consilieri care sunt bine intentionati,vor mai putine accidente pe raza localitatilor lor, aaaa, ca ies si bani de pe urma prostilor atunci sa ma scuzi, eu asa o consider, ai panou care te avertizeaza ca este camera,nu o vezi odata,a doua oara o stii.
8.   D-le Zaraza ce tot ii tragi cu mortii!? trimis de
(28 mar 2009, 16:27:56
N-am inteles...de ce accidente vorbiti?! ...

D-le Zaraza, ce tot ii trageti cu ****, cu vii ce facem, omule!?

Este normal sa dureze o zi sau doua pentru a ajunge de la Suceava la Cluj?
8.1  RE: D-le Zaraza ce tot ii tragi cu mortii!? trimis de
(28 mar 2009, 18:30:14
fratele meu,eu nu vorbesc de morti in forma care o vezi tu, ala e semnalul de alarma pentru toti care nu vad altceva decat partea financiara a acestor camere. daca nu stiai romania e pe loc fruntas la accidente mortale din europa,asta trebuie sa-ti dea de gandit. ce facem cu cei vii? ii protejam cu astfel de camere,nu? si da, ai dreptate,iti ia o gramada sa ajungi la cluj de la suceava si nu numai, dar asta e alta poveste. daca nu avem autostrazi asta nu inseamna ca ne da dreptul sa conducem cu 170 prin locuri cu 50,nu? te rog sa citesti si articolul din editia de astazi cu pustiul ala de a fost prins de 4 ori la volan,fara a avea carnet...nu e pericol public??? nu e greu de inteles de ce suntem asa...uite cum se dau carnetele,cazul pitesti...uita-te la cazul tipului ala care danseaza la volan...de ce trebuie sa fim incapatanati si sa vedem numai partea financiara.mergi incet in acele zone si vei fi ferit de amenzi,e foarte simplu,daca te vrei smecher plateste,te rog din suflet
9.   Sa pune camere dar sa pune si avertizari trimis de
(28 mar 2009, 19:22:40
Daca pui camera instaleaza un panou cu "atentie radar fix".

o sa aiba acelasi efect. sunt sigur ca nu a sa mai ruleze nimeni cu 100km/h dar asa nu mai castiga MAGARII astia cu firma lor.

daca alegi sa ignori panoul atunci e corect sa platesti.
9.1  RE: Sa pune camere dar sa pune si avertizari trimis de
(28 mar 2009, 19:44:02
pai exista panou,te atentioneaza...
9.2  RE: Sa pune camere dar sa pune si avertizari trimis de
(29 mar 2009, 08:46:12
Panou cu atentie RADAR exista in mai multe sate (peste tot unde poate sa stea radarul mobil adica in o gramada de sate).

eu vorbesc de atentionare RADAR FIX care e clar ca il intalnesti nu doar daca au iesit sticletii cu masina la strans ciubucuri si facut planul de amenzi...
10.   Ce sa mai vb.!? trimis de
(28 mar 2009, 23:45:27
Zaraza, zaraza.......taaaaaaaaaaaata!?
11.   STOP ACCIDENTELOR trimis de
(29 mar 2009, 00:08:25
fratilor,voi va certati aiurea cu mine,nu trebuiesc sanctionati cei care incalca legea?? nu asta ne dorim cu totii ? care dovada e mai buna decat o poza sau o filmare? voi nu vedeti ca fara dovezi scapa toti basma curata ?? nu acuz dintr-un singur motiv negocierile dintre primarii si acea societate,pentru ca societatea respectiva suporta toata cheltuiala,iar primaria are castig dublu: castiga din amenzi si cel mai important este ca se reduc accidentele. si ce ma deranjeaza e ca ba acuzati statul,ba primaria...pai gata fratilor,cand incepem sa facem ce-i corect ne suparam?hai sa ne bucuram de normalitate...si eu sunt sofer,am luat si eu amenzi,dar am fost de acord,pentru ca stiam ca am fost neatent,era vina mea.dar n-am injurat primaria,politia sau statul.NU,am vazut partea buna din amenda...pentru ca din neatentia mea se puteau produce accidente.

voi sunteti de acord cu acel individ care dansa la volan? ii ingrozim pe cei din europa,vrem sa fim sus dar ne dam suturi in fund
11.1  RE: STOP ACCIDENTELOR trimis de
(29 mar 2009, 01:48:37
Nu mi-am propus sa ma cert cu tine, pur si simplu sunt deranjat de ideea perversa a unora de a sanctiona nerespectarea unei legi absurde.

Filozofic vorbind, eu m-am saturat ca statul sa-mi tot spuna ce sa fac ca sa 'fiu in siguranta'. Daca ar fi ramas la nivelul de indemnuri si postere din alea comuniste de tipul 'nu lucrati la instalatia sub tensiune' poate m-ar fi ofticat numai asa un pic ca sunt luat de sus... Dar nu, nu era suficient, asa ca daca nu respecti limita de viteza cazuta din ceruri (altfel nu inteleg de unde au scos-o) esti amendat, si inca destul de tare.

Ce mai conteaza ca statul a investit bani grei in modernizarea si carpirea soselei pentru a se putea merge cu viteza, ce mai conteaza ca pana si Loganurile actuale sunt dumnezeiesti fata de Dacia 1300...

Moral si logic ar fi ca depasirea limitei de viteza (oricare ar fi ea) sa fie sanctionata doar daca faci accident, sau eviti un accident la limita.

11.2  RE: STOP ACCIDENTELOR trimis de
(29 mar 2009, 08:48:13
sunt de acord sa puna camere in localitatile in care numarul de accidennte este crescut dar sa fie semnalizate corespunzator!!! cine le ignora sa plateasca dar sa stiu toti ca sunt acolo amplasate radarele fixe.
12.   Vali trimis de
(29 mar 2009, 06:25:21
Bv Vali_suceveanu sunt deacord cu tn!
13.   Lege trimis de
(29 mar 2009, 11:02:20
nu inteleg de ce va contrati fara sens si fara rezultat. unde-i lege nu-i tocmeala. legea exista , trebuie respectata chiar daca nu va convine. alesii trimisi de noi au votat-o si cei alesi tot de noi in administratia locala o pun in aplicare. cui nu-i place sa citeasca constitutia si sa apeleze la procedurile prevazute pentru a schimba sau revizui reglementarile care va par nelegale. puteti ataca si la curtea constitutionala daca va tine intelectul.iar daca tot nu va convine emigrati in siberia ca acolo aveti spatiu suficient si pentru vitezisti si pentru filozofi in domeniul drepturilor omului. aici insa mai aveti si obligatii .
14.   AFACERI MONSTRUOASE trimis de
(29 mar 2009, 12:56:28
PT. CINE NU STIE

IN ANUMITE TARI EUROPENE DE CARE NOI SUNTEM IN URMA CU CEL PUTIN 5O DE ANI

IN SPATELE ACESTOR RADARE SE ASCUND AFACERI MARI

INTELEGERI INTRE FIRMELE CARE LE AMPLASEAZA SI PRIMARIILE CARE ACCEPTA ACESTE MIJLOACE DE OBSERVATIE

ADICA PT FIECARE AMENDA PRIMARUL SAU CINE E SEF IN ACEA ZONA ARE SI EL PARTEA LUI IN NEGRU

BANI CARE II STAU COMOD IN BUZUNAR PE SPATELE PROSTILOR

NU AR FI RAU DE CONTROLAT DACA SE ASCUNDE CEVA DE GENUL ASTA SI LA NOI

PT CA SI NOI ROMANII NE ADAPTAM CU VITEZA LUMINII A EXCROCA NEPUTINCIOSII

DRUM BUN SI "KM FARA EVENIMENTE "
14.1  RE: AFACERI MONSTRUOASE trimis de
(29 mar 2009, 14:56:13
BMAXI necunoscute sunt caile lui D_zeu,dar ce zici tu pare de domeniul UFO.

Nu suntem cu 50 de ani diferenta,ar fi fost bine....cel puti 150. hai sa-ti zic ce cred eu cu afacerile astea de care zici tu,in primul rand nu stiu de unde ai tu informatiile astea,apoi iti dau exemplul din Anglia...sunt zone unde sunt camere de ani de zile si daca au 10-20 de amenzi date, deci ce spui tu nu sta in picioare, ce bani se pot face din 10 amenzi pe an cand amenda e de 60 lire si 3 puncte minim(depinde de viteza).

Uite sunt de acord cu ce zice CIUC007,dar nu pot sa cred ca sunt puse din alte interese. cum numesti omul care stie de o camera,dar trece cu viteza si incalca legea:prost,inconstient,neaten

Eu as vrea parerea unuia care si=a pierdut un membru din familie intr-un accident,abia parerea aluia conteaza cu adevarat la aceste decizii de a pune camere de viteza. restul sunt frustrari...hai PEACE
14.2  RE: AFACERI MONSTRUOASE trimis de
(29 mar 2009, 19:32:13
ZARAZA CAND AM SPUS 50 DE ANI AM FOST UN PIC EXAGERAT RECUNOSC

DAR DACA INTREBI UN SUCEVEAN CARE NU A TRECUT VREO FRONTIERA TI-AR SPUNE CA SUNTEM INAINTE SI NU IN URMA

DAR APROPO DE CE NU STII TU

DE POSIBILITAEA UNOR AFACERI IN SPATELE ACESTOR RADARE IN UE

INCEARCA SA FACI UN MIC CALCUL NR DE AMENZI INMULTIT CU UN MIC PROCENT IN NEGRU IN BUZUNARUL CUIEVA CA UN CASTIG EXTRA INAFARA DE SALARIU

SI MAI SUNT SI PROST TARATE DACA INTELEGI

PS.TOT IN ANUMITE TARI ACESTE DISPOZITIVE DACA SUNT PROST SEMNALIZATE SAU LIPSITE DE SEMNALIZARE SE POATE DA IN JUDECATA PE CINE L-EA INSTATALAT CA FIIND O EXTOARCERE DE BANI IN MOD ABUZIV DE LA CETATENI

NU SUNT DE ACORD CU VITEZA IN LOCURILE SENSIBILE

KM FARA EVENIMENTE TUTUROR
15.   Lege d kkt trimis de
(29 mar 2009, 17:30:39
Si care e problema? Daca eu vreau sa merg cu 200km/h!
16.   200 trimis de
(29 mar 2009, 18:06:12
pentru cei care vor 200 km/ora in localitate pe drum cu o singura banda de circulatie exista spatiu suficicent in siberia , pentru ca la burdujeni sau la socola s-au cam ocupat locurile.
17.   Pt ICSUL trimis de
(29 mar 2009, 19:14:36
de unde stii ca sunt locuri in Siberia?:-) banuiesc ca esti deja acolo! Ti-as face o vizita dar momentan sunt in Atena!big grinadevarul e ca nici nu ai unde in SV sa mergi cu 200/h pacat:-P
18.   Tot 200 trimis de
(29 mar 2009, 20:39:37
nu m-am adresat decit celor pe care doar visele ii fac sa debiteze propuneri anarhiste ( si nu celor influentati de anarhismul elen ) . in romania mai stim si despre pamfletari.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei