Infiniti este ultimul venit pe piaţa maşinilor premium. Născută din dorinţa de a oferi altceva, divizia de lux Nissan a reuşit să se depăşească pe sine, stabilind noi standarde într-un segment de elită. La 20 de ani distanţă de la începerea activităţii, Infiniti este o marcă apreciată, cu o cotă de piaţă în continuă creştere şi care încearcă să se impună prin rafinamentul şi forţa modelelor sale.
Deşi sunt departe de a oferi o gamă diversificată de automobile, asemeni rivalilor germani, Infiniti anunţă lansarea unor noi modele în următorii ani ce vor umple doar o mică parte din goluri. Surprinzător, japonezii plusează în sectorul SUV unde pregătesc două noi modele.
Raţionalizarea costurilor de dezvoltare îl obligă pe constructorul asiatic să utilizeze o singură platformă, deşi în discuţie se află vehicule din clase aflate la extreme. Primul este un crossover compact ce se va poziţiona sub EX35 ce ar urma să se bată cu BMW X1, Audi Q3 şi viitorul Mercedes GLA. Aşteptat să sosească în 2011, crossoverul ar putea fi botezat DX şi va utiliza în premieră un propulsor diesel de 2.0 litri de origine Renault. Al doilea model va fi lansat un an mai târziu şi se va încadra între gama FX şi vârful de gamă QX. Niponii nu s-au hotărât asupra unei denumiri, dar se ştie că intenţionează să intre şi cu un automobil de nişă de talia lui BMW X6. Astfel, Infiniti urmează să fie cel de al doilea constructor japonez după Acura care va oferi în clasa premium un SUV-coupe. Acesta va fi echipat cu tehnologii de top şi o nouă transmisie automată cu şapte trepte, care va ajuta la îmbunătăţirea consumului de carburant. Lista dotărilor tehnice va mai include un sistem automat de frânare care avertizează şoferul asupra unui posibil impact.
Surprinzător este faptul că ambele produse sub sigla Infiniti vor avea ca punct de plecare versiunea de bază a modelului FX, motivul fiind minimizarea costurilor pre-producţie.