Dacia sărbătoreşte chiar şi în vreme de criză. Nimic mai potrivit într-o perioadă când întreruperea activităţilor de asamblare devine o obişnuinţă. Totuşi la nici o jumătate de an de la lansarea oficială pe piaţă, Sandero calcă pe urmele Daciei Logan.
Pe liniile de producţie ale uzinei de la Mioveni a ieşit modelul cu numărul 50.000. Vehiculul jubiliar este un model Laureate cu motor de 1,6 litri, de culoare bleumarin şi este destinat pieţei din România.
Succesul obţinut cu Sandero, propulsează marca românească pe o poziţie onorantă în topul celor mai dinamice mărci auto din Europa. Noul automobil din clasa subcompactă confirmă aşteptările oficialilor Renault.
De la momentul debutului, din luna iunie, Sandero s-a făcut remarcat, atât pe pieţele vest-europene cât şi în România, unde au fost livrate până în prezent aproape 7.500 de exemplare până la sfârşitul lunii octombrie.
Exporturile însumează cifre încurajatoare pentru un vehicul din segmentul B. Noul Sandero este foarte bine primit în Franţa (4.903 unităţi), Germania (4.710 unităţi) dar şi în Spania unde au fost vândute 1.563 unităţi.
În România, modelul Sandero este disponibil la un preţ de pornire de 6.890 euro (cu toate taxele incluse), dispune de ABS în serie pe toate nivelele de echipare şi beneficiază, de o garanţie de trei ani sau 100 000 km. Gama cuprinde în prezent două motorizări pe benzină : 1.4 MPI de 75 CP şi 1.6 MPI de 90 CP, urmând ca versiunile de motorizare diesel să fie disponibile la începutul anului viitor.
Modelul Sandero mai este produs şi sub marca Renault, în Brazilia şi Columbia. Din 2009, fabricaţia acestui model va demara în alte trei ţări : Maroc (sub marca Dacia), precum şi în Rusia şi Africa de Sud (sub marca Renault).