Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 30 oct 2008 - Anul XIII, nr. 256 (3937)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Opel Corsa GSi, dinamică şi jucăuşă pe şosea

Opel şi-a construit mare parte din faima sa pe modele din clasa mică. Din 1982, ştafeta a fost preluată de Corsa, model predestinat succesului. Astăzi, în ţara sa natală, vehiculul mini este unul dintre cele mai iubite automobile. Dovada o reprezintă şi cifra de vânzări. Anul trecut a fost cel mai bine vândut model al anului în Germania, iar o contribuţie deloc neglijabilă a avut-o şi versiunea GSi.

După ani de zile când nimeni nu a mai vorbit despre divizia sport GSi, iată că acum suntem din nou obligaţi să o facem. Asta pentru că Opel a decis să reînvie un acronim de legendă, care în trecut aducea fiori maşinilor sportive. În spatele bucuriei de a avea un nou „Speedy Gonzales” trenează totuşi o întrebare, de ce Opel merge pe mâna a două secţiuni sportive OPC şi GSi, când una singură era mai mult decât suficientă. Raţiunea poate fi căutată altundeva, OPC poate fi considerat un tuner de , în timp ce GSi, doar o serie de modele sport, din categoria „uşoară”, caracterizate prin raport performanţe-consum foarte bun. Asta explică şi faptul că noul Corsa GSi este o compactă care foloseşte o genă de la OPC, fără însă a intra prea tare pe acest domeniu, dar care prin prestaţii se apropie foarte mult de valorile unui model tunat.

Motorul oferă 150 CP (faţă de 192 CP la versiunea Corsa OPC) şi un cuplu de 210 Nm. Unitatea turbo pe benzină de 1.6L este capabilă să realizeze un demaraj cu pornire de pe loc în 8,1 secunde până la 100 km pe oră, în timp ce viteza maximă este de 210 km/h. Noul model sport nu este nicidecum oponentul puternicului Corsa OPC, ci doar un derivat „ceva mai diluat” chiar şi la capitolul body-kit, unde dotările joacă un rol esenţial. Sunt disponibile jante din aliaj de 17 inch, spoilere modificate aerodinamic, ţevi de eşapament cromate, iar la interior, volan şi scaune sportive din piele de culoare roşie, centuri de siguranţă de aceeaşi nuanţă şi pedalier din aluminiu.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel Corsa GSi, dinamică şi jucăuşă pe şosea.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 666 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel Corsa GSi, dinamică şi jucăuşă pe şosea0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei